1
Vraag
2
Reacties
Fiki

Level 4
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

SMTP - mail verzenden lukt niet.

Ik kan met mailadres en wachtwoord inloggen bij Ziggo. Ik ben nu ook ingelogd om dit bericht te tikken.

Maar het verzenden van mail lukt niet. IK heb bij Thunderbird het volgende opgegeven:

 

Fiki_0-1646673235236.png

 

De gebruikersnaam is precies dezelfde als waarmee ik inlog. En het wachtwoord natuurlijk ook.

Ik heb telefonisch om hulp gevraagd en kreeg onder andere het advies niet Thunderbird te gebruiken maar het mailprogramma van Ziggo. Op https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/ staan 14 mailprogramma's, dus die moeten goed zijn. Het mailprogramma van Ziggo (waarvan ik vermoed dat het niet bestaat) zit er niet eens bij.

Wie helpt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je gebruikersnaam moet iets zijn als ******@ziggo.nl, ******@chello.nl,  ******@casema.nl.

Je ziggo adres.

 

******@******.eu kan mi. niet

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je gebruikersnaam moet iets zijn als ******@ziggo.nl, ******@chello.nl,  ******@casema.nl.

Je ziggo adres.

 

******@******.eu kan mi. niet

Fiki
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Ik gebruik dezelfde naam (mailadres) waarmee ik inlog op de website van Ziggo. Waarom zou Ziggo het ene accepteren en het andere niet? Ik heb geen adres dat eindigt op ziggo of chello of casema.

 

Fiki
Topicstarter
Level 4
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Het lijkt erop dat Steefb gelijk heeft. Het is me gelukt een ziggo-adres te maken en daarmee lukt het verzenden wel. Dat wordt je door Ziggo niet verteld, je moet maar bij Steef te rade gaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic