Ik kan met mailadres en wachtwoord inloggen bij Ziggo. Ik ben nu ook ingelogd om dit bericht te tikken.
Maar het verzenden van mail lukt niet. IK heb bij Thunderbird het volgende opgegeven:
De gebruikersnaam is precies dezelfde als waarmee ik inlog. En het wachtwoord natuurlijk ook.
Ik heb telefonisch om hulp gevraagd en kreeg onder andere het advies niet Thunderbird te gebruiken maar het mailprogramma van Ziggo. Op https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/ staan 14 mailprogramma's, dus die moeten goed zijn. Het mailprogramma van Ziggo (waarvan ik vermoed dat het niet bestaat) zit er niet eens bij.
Wie helpt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je gebruikersnaam moet iets zijn als ******@ziggo.nl, ******@chello.nl, ******@casema.nl.
Je ziggo adres.
******@******.eu kan mi. niet
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je gebruikersnaam moet iets zijn als ******@ziggo.nl, ******@chello.nl, ******@casema.nl.
Je ziggo adres.
******@******.eu kan mi. niet
Ik gebruik dezelfde naam (mailadres) waarmee ik inlog op de website van Ziggo. Waarom zou Ziggo het ene accepteren en het andere niet? Ik heb geen adres dat eindigt op ziggo of chello of casema.
Het lijkt erop dat Steefb gelijk heeft. Het is me gelukt een ziggo-adres te maken en daarmee lukt het verzenden wel. Dat wordt je door Ziggo niet verteld, je moet maar bij Steef te rade gaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.