Het is in elk geval geen Ziggo probleem dus ik ben bang dat de Ziggo moderators het niet voor je kunnen oplossen.
Wat ik wel zie, is dat online.nl gebruik maakt van capitar.com voor hun maildiensten, maar dat zou kunnen want die komen uit Engeland. Er zit echter geen rDNS op die MTA en dat kan al een oorzaak voor een blokkade zijn.
Dit haal ik uit de MX gegevens.
online.nl. 600 IN MX 110 smtp-in.online.nl.
online.nl. 600 IN MX 100 mx.capitar.com.
Die mx.capitar.com heeft uiteindelijk wel een referentie naar hun ns1 die een PTR record heeft, maar normaliter heeft de versturende mailserver dat.
Ik kan niet zien of m7-mail-proxy-p01.zt.capitar.com het ehlo/helo commando af geeft, maar als dat wel het geval is zou daar eigenlijk een rDNS/PTR op moeten zitten.
Dat hoeft niet 100% de oorzaak te zijn, want normaliter krijg je dan veelal een andere foutmelding te zien.
Ik denk dat je het beste eens naar postmaster@caiway.nl kunt schrijven met de vraag waarom die blokkade is, of nog beter, het probleem bij Online aankaarten als je daar nog klant bent.
Als je daar geen klant meer bent vraag ik me af hoe lang je online.nl mail adres nog blijft werken.
Je zou evt. ook eens op het onofficiele https://online.gebruikers.eu forum kunnen navragen, vroeger konden die ook webcare medewerkers erbij halen. Of bij Online zelf via misschien Facebook of Twitter.
Want dit is iets waar ze hier helaas niets aan kunnen doen bij Ziggo.