De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
hallo ik moest een eigen topic aanmaken vanwege ruis enzo op me aansluiting
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Wall3rs,
Hulp is onderweg, in jouw profielinfo staan een postcode en huisnummer. Op deze gegevens kan ik geen actief abonnement vinden. Wil je jouw klantnummer ook in je profiel toevoegen? Je klantnummer staat op elke mail die wij sturen vrijwel onderaan in het mailtje.
Laat je weten als dit gelukt is?
Er is een monteur geweest inmiddels modem is kapot dus krijg dinsdag nieuwe
De downstream vertoont zeer duidelijk instraling van 4G.
Ik vond in een topic waarin je had gereageerd een foto van jouw AOP, is het modem direct hierop aangesloten?
Hallo,
Misschien dan ook de titel van uw draadje aanpassen naar uw vraag?
Niet ieder heeft overal verstand van en met 'Deco M4' als titel, is het mogelijk dat de juiste personen uw draadje voorlopig niet lezen.
Hoe kan ik het nu veranderen?
Ja zeker
Instraling bij modem direct op AOP betekent een monteursafspraak als volgende stap.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar.
Hi @Wall3rs,
Hulp is onderweg, in jouw profielinfo staan een postcode en huisnummer. Op deze gegevens kan ik geen actief abonnement vinden. Wil je jouw klantnummer ook in je profiel toevoegen? Je klantnummer staat op elke mail die wij sturen vrijwel onderaan in het mailtje.
Laat je weten als dit gelukt is?
Gelukt
Er is een monteur geweest inmiddels modem is kapot dus krijg dinsdag nieuwe
Goedemorgen @Wall3rs
Wat fijn dat het is gelukt met de monteur en er een nieuw modem voor je is besteld.
Fijn dat je ons hier op de hoogte hebt gehouden, dank!
Geen probleem wel erg jammer dat het dinsdag pas is want mijn moeder moet nu elke keer ergens anders werken hierdoor
Begrijp ik hoor. Helaas kunnen we niet sneller leveren doordat PostNL niet bezorgd op zon en feestdagen. Sorry!
Ik twijfel sterk of een defect modem de oorzaak is. Kun je na het vervangen nogmaals de downstream/upstream-gegevens plaatsen?
Kijk onze modem is kapot gegaan in de tussen tijd en de aop lag er beetje los bij monteur heeft die vast gezet waarschijnlijk is dat de oplossing voor de interferentie
van 4g en de modem had ik al gereset en alles niks werkte dus moest er een nieuwe komen
Als het AOP niet correct was afgemonteerd op de grondkabel dan kan dit zeker een oorzaak zijn geweest voor de instraling. Met de downstream-gegevens (van het nieuwe modem) kan dit worden gecontroleerd.
Ik zal wel een update gegeven nadat ik heb heb voor diegene die benieuwd zijn naar de waardes en hoe het weer is ermee
Dat is prima, ik zie de nieuwe gegevens graag tegemoet.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...