Vraag
Reacties
Oplossing
Knots
Level 1

Ruis op de lijn

Hallo allemaal,

Ik heb al 5 jaar een aansluiting van eerst UPC en nu Ziggo. Nu is er onderhoud geweest aan het netwerk in de buurt en zou ik ruis op de lijn veroorzaken bij de buren. Ik heb deze aansluiting dus al 5 jaar en deze is aangelegd door UPC en heb nooit eerder zoiets gehoord of ondervonden. Ook heb ik niks veranderd of aangesloten wat er 5 jaar geleden ook niet op de aansluiting zat. Telefoon, tv, wifirouter (van ziggo) en de horizonbox. Wie kan mij er hier iets meer over vertellen of heeft hier ook ervaring mee?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Knots
Level 1
Topicstarter
Hallo aan alle mensen die een berichtje achter hebben gelaten. Het bleek om 2 oude aansluitingen te gaan op de slaapkamer en zolder. De monteur van Ziggo heeft 2 filters tussen de aansluiting en kabel gezet en het probleem moet daar mee opgelost zijn.
Dankjewel voor de reacties maar de topic kan gesloten worden.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
efok
Level 17
Slechte of oude bekabeling kan bijvoorbeeld ruis veroorzaken. Is je AOP geaard? Welk type heb je?
Blijkbaar heb je bericht gehad van Ziggo, dan kan Ziggo je ook toelichten wat het probleem is? Voor ons is dat gissen.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters erop?

Als de eerste plaats verouderd is, dan komt een Ziggo monteur die gratis vervangen en aanpassen.
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
He Knots, welkom op onze Community.

Top dat je op zoek naar een oplossing voor dit vervelende probleem bent. Laat je hier nog wat van je horen? Dan kunnen we aan de slag om de ruis te laten verdwijnen.
0 Kudos
Knots
Level 1
Topicstarter
Hallo aan alle mensen die een berichtje achter hebben gelaten. Het bleek om 2 oude aansluitingen te gaan op de slaapkamer en zolder. De monteur van Ziggo heeft 2 filters tussen de aansluiting en kabel gezet en het probleem moet daar mee opgelost zijn.
Dankjewel voor de reacties maar de topic kan gesloten worden.
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Fijn dat de oorzaak is gevonden en direct is aangepakt. Bedankt voor je terugkoppeling, dat is erg waardevol voor de rest van de Community 🙂
0 Kudos