Vraag
Reacties
Oplossing
Vw
Level 4

Router keuze

Ik heb de connect box van ziggo en to link deco s4 mesh. Beide kunnen functioneren als router, wat kan ik het beste doen. Ziggo in bridge of deco als accesspoint

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi
Level 19

@Vw  schreef:

Ik heb de Connect Box van ziggo en to link deco s4 mesh. Beide kunnen functioneren als router, wat kan ik het beste doen. Ziggo in bridge of deco als accesspoint

Hallo,

Die vraag is simpel te beantwoorden : als u tevreden bent met de CB als router, dan de Deco in AccessPoint mode zetten.

Als u de CB in bridge mode zet, dan 'levert' Ziggo geen IPv6 meer.

Tevens is de Deco in AP mode beter/makkelijker inzetbaar dan in router mode, leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO.

Ps. Ik heb de CB in router mode en de Deco in AP mode.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Pasi
Level 19

@Vw  schreef:

Ik heb de Connect Box van ziggo en to link deco s4 mesh. Beide kunnen functioneren als router, wat kan ik het beste doen. Ziggo in bridge of deco als accesspoint

Hallo,

Die vraag is simpel te beantwoorden : als u tevreden bent met de CB als router, dan de Deco in AccessPoint mode zetten.

Als u de CB in bridge mode zet, dan 'levert' Ziggo geen IPv6 meer.

Tevens is de Deco in AP mode beter/makkelijker inzetbaar dan in router mode, leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO.

Ps. Ik heb de CB in router mode en de Deco in AP mode.

0 Kudos
Vw
Level 4
Topicstarter

Dank, ik heb nu nog technocolor, cb moet ik nog installeren 

0 Kudos
Pasi
Level 19

@Vw  schreef:

Dank, ik heb nu nog technocolor, cb moet ik nog installeren 

Maar daarvoor geldt hetzelfde : namelijk .... als u tevreden bent met de Technicolor als router, dan de Deco in AccessPoint mode zetten.

0 Kudos