Beste,
Ik ben sinds 2 maanden woonzaam op dit adres en klant bij Ziggo. Sinds een maand ervaar ik tussen de 0 en 5x per dag problemen: de modem herstart zichzelf waardoor er zo'n 5-10 minuten geen verbinding mogelijk is. Erg vervelend en ik zoek hier graag hulp voor. Ik heb vergelijkbare threads gevonden op het forum, echter wist ik nog geen passende oplossing te vinden omdat ik het lastig vind te identificeren waar het probleem precies zit. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen!
Topologie & Configuratie:
Arris Connectbox modem is direct op de hoofdaansluiting verbonden met de bijgeleverd ziggo coaxkabel groen -> rood, zie 2 fotos. Verder is er via 1 v.d. wanpoorten een TPLink Deco M4 verbonden (de standaard Ziggo Smart Wifi Mesh routers), die draadloos het signaal verstuurd naar 2 andere M4 decos in huis. De Connectbox staat in bridge modus ingesteld als geinstrueerd bij het aansluiten van de decos.
Wat is er reeds gedaan:
Op moment van intrekken is er een nieuwe AOP geplaatst door een ziggo monteur omdat we geen ontvangst hadden.
Error logs + fotos:
Bijgevoegd alle fotos die anderen ook uploaden wanneer ze over dit probleem praatten op het forum. De router is zo'n 6 uur voor het maken van de fotos weer uit zichzelf herstart.
- Zien jullie hier iets ongewoons/ongewenst in?
- Het viel mij op dat in Downstream 2.png voor kanaal 20 er veel 'Fouten voor/na RS' zijn. Wat zegt dit? Is het het probleem/onderdeel van het probleem?
Alvast bedankt!