Mijn router geeft alleen 2,4g door en geen 5G.
dit is gekomen nadat 2,4g uitgevallen was en na resetten weer terug was.
alleen 5G is nu verdwenen.nogmaals een paar keer router uitgezet maar helaas geen resultaat.
wifi is ook heel traag.diverse apparaten uitgetest maar geen resultaat is bij alle hetzelfde.
ik zit 1meter van de router af en hij staat op 1,5m hoogte.
wie heeft hier een oplossing voor(anders dan router uit en aan zetten)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Okay.Die kan beide banden tegelijk aan.
Als je inlogt via 192.168.178.1 en dan 5GHZ aanzet, werkt het dan weer?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Ronald65?? ,
Welk type modem van Ziggo heb je in bruikleen?
Volgens mij ziggo Connect box(Arris)
Okay.Die kan beide banden tegelijk aan.
Als je inlogt via 192.168.178.1 en dan 5GHZ aanzet, werkt het dan weer?
Ga ik straks even proberen als er uitgewerkt is.weet niet of internet dan uitvalt.
Als je zelf niets veranderd hebt in het modem.
Dan laat een Connect box voor de 2,4 en 5 GHz dezelfde naam zien, dus je ziet maar 1 wifinaam en je apparaat en het modem bepalen met welke je verbinding krijgt.
Ik had ze een andere naam gegeven omdat de nest en andere op 2,4 moesten
5G blijkt uit te staan.hoe geen idee maar na aanzetten is hij weer zichtbaar.
bedankt voor meedenken en oplossing 👍
Top!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.