1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Richfarmer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Router cisco

Ik zou graag een nieuwe modem router het is nog een oude Cisco 

Is dit mogelijk

Gr tom

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8255Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4096Likes

Hi @Richfarmer
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het is altijd goed om te controleren of jouw apparatuur nog up to date is! Ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van een Cisco EPC3925. Dit is inderdaad al wat een ouder beestje en beschikt niet over dual-band. In geval van problemen en op verzoek ruilen wij deze om naar een Connectbox welke wel beschikt over de dual-band techniek. 

Bij deze heb ik een nieuw modem voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. Zodra de zending is aangemeld bij Post NL ontvang je uiteraard een track en trace per e-mail. 

Aangezien het modem je al bijna 10 jaren van trouwe dienst voorziet ben ik ook zo vrij geweest om direct nieuwe aansluitmaterialen mee te sturen. Zo slaan we gelijk twee vliegen in één klap. Je ontvangt deze afzonderlijk van het modem (brievenbuspakket). Dit betreft een POA-01 splitter en een nieuwe coax-kabel voor het modem. 

We zijn benieuwd naar jouw ervaringen met het nieuwe modem en stellen het uiteraard op prijs als je dit aan ons wilt terugkoppelen. Mocht je met het nieuwe modem en de nieuwe materialen alsnog tegen problemen aanlopen, dan het advies om aan de bel te trekken en ook direct foto's mee te sturen van jouw hoofdaansluiting (AOP) en de aansluiting(en) naar het modem. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78294Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23334Likes

Als je een oud modem hebt, zouden je aansluitmaterialen ook wel eens oud kunnen zijn.

Als dat zo is, kunnen er gelijk nieuwe materialen meegestuurd worden.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8255Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4096Likes

Hi @Richfarmer
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het is altijd goed om te controleren of jouw apparatuur nog up to date is! Ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van een Cisco EPC3925. Dit is inderdaad al wat een ouder beestje en beschikt niet over dual-band. In geval van problemen en op verzoek ruilen wij deze om naar een Connectbox welke wel beschikt over de dual-band techniek. 

Bij deze heb ik een nieuw modem voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. Zodra de zending is aangemeld bij Post NL ontvang je uiteraard een track en trace per e-mail. 

Aangezien het modem je al bijna 10 jaren van trouwe dienst voorziet ben ik ook zo vrij geweest om direct nieuwe aansluitmaterialen mee te sturen. Zo slaan we gelijk twee vliegen in één klap. Je ontvangt deze afzonderlijk van het modem (brievenbuspakket). Dit betreft een POA-01 splitter en een nieuwe coax-kabel voor het modem. 

We zijn benieuwd naar jouw ervaringen met het nieuwe modem en stellen het uiteraard op prijs als je dit aan ons wilt terugkoppelen. Mocht je met het nieuwe modem en de nieuwe materialen alsnog tegen problemen aanlopen, dan het advies om aan de bel te trekken en ook direct foto's mee te sturen van jouw hoofdaansluiting (AOP) en de aansluiting(en) naar het modem.