1
Vraag
2
Reacties
Caluna

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Router bereikbaar maken voor DDNS Service

Mijn Router is verbonden met de Connectbox Giga. Deze box heeft de mogelijkheid om DDNS in te stellen. Maar dat geldt ook voor mijn Router. Als ik de DDNS service van NO-IP opmijn Router instel, krijg ik de volgende melding:

The wireless router currently uses a private WAN IP address.

This router may be in the multiple-NAT environment and DDNS service cannot work in this environment.

 

Hoe krijg ik dit werkend?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Caluna goed dat je het even komt melden. Ik heb dit voor je geregeld hoor, dus je modem staat nu in de Bridge Mode.

Succes met de instellingen, als er ergens nog hulp nodig is: let me know! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je hebt nu 2 routers in je netwerk en dat geeft nogal eens problemen, 2 kapiteins op 1 schip.

Als je je eigen router als router wilt, zet dan het modem in bridge.

Wil je de router van het modem gebruiken, zet dan je eigen router in bridge / access point.

Caluna
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik kan de optie om de Ziggo Connectbox Giga in Bridge modus te zetten niet vinden. Ik wil mijn Router als router blijven gebruiken. Weet jij dat misschien

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat kan Ziggo voor je doen of wacht even hier in dit topic op een Ziggo moderator.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Caluna goed dat je het even komt melden. Ik heb dit voor je geregeld hoor, dus je modem staat nu in de Bridge Mode.

Succes met de instellingen, als er ergens nog hulp nodig is: let me know! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic