1
Vraag
2
Reacties
Zuster1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Rode lampje van Smartwifi blijft knipperen

Na installatie van het SmartWifi modem blijft het rode lampje knipperen, inmiddels 2 dagen. Alles lijkt wel goed te werken. Maar het geeft geen rustig gevoel... 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15503Likes

Ik vermoed dat het om het zwarte SmartWifi modem gaat. Een continu rood knipperende status-LED (terwijl alles naar behoren werkt) impliceert dat telefonie is gespecificeerd in de boot file maar geen onderdeel is van het abonnement, waardoor er geen telefoonnummer gekoppeld kan worden aan de lijn. Een reprovisioning van de boot file is noodzakelijk om dit op te lossen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Welk modem heb je precies?

Een wit of een zwart modem?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15503Likes

Ik vermoed dat het om het zwarte SmartWifi modem gaat. Een continu rood knipperende status-LED (terwijl alles naar behoren werkt) impliceert dat telefonie is gespecificeerd in de boot file maar geen onderdeel is van het abonnement, waardoor er geen telefoonnummer gekoppeld kan worden aan de lijn. Een reprovisioning van de boot file is noodzakelijk om dit op te lossen.

Zuster1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Een beetje abracadabra is het wel voor mij maar ik heb geen telefonie meer genomen, had dat voorheen wel dus ik begrijp min of meer wat je bedoelt 😄

Ik ga contact opnemen met Ziggo. Thx

Zuster1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Na contact met de klantenservice is het rode knipperende lampje uiteindelijk een wit licht geworden. Super!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic