Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste, ik probeer te reageren op een andere thread, maar dat werkt niet, dus dan maar zo.
Ik zou graag bij ons dezelfde oplossing uitgevoerd zien worden als hier omschreven:
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb de aanpassing zonet voor je doorgevoerd @NannoSchuttrups Met enkele uurtjes moet het opgelost zijn. Laat je de uitkomst hier weten?
Goedenavond @NannoSchuttrups
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Blijkbaar maakt uw modem geen verbinding met de buitenwereld. Sinds wanneer gebeurt dit?
heb je wel internetverbinding of ligt die eruit?
als het gaat om hetzelfde als dat topic, dan dient een moderator de bootfile aan te passen zodat telefonie correct verwijderd word.
Hi @NannoSchuttrups,
Heb je nog hulp nodig of het is inmiddels opgelost?
Hallo Rikst, er zal een ander bootfile geladen moeten worden (conform dat andere topic) om dit op te lossen. Zou dat kunnen gedaan worden?
Ik heb de aanpassing zonet voor je doorgevoerd @NannoSchuttrups Met enkele uurtjes moet het opgelost zijn. Laat je de uitkomst hier weten?
Gelukt inderdaad, weg knipperende rode lampje, dankjewel!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...