Beste, ik probeer te reageren op een andere thread, maar dat werkt niet, dus dan maar zo.
Ik zou graag bij ons dezelfde oplossing uitgevoerd zien worden als hier omschreven:
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb de aanpassing zonet voor je doorgevoerd @NannoSchuttrups Met enkele uurtjes moet het opgelost zijn. Laat je de uitkomst hier weten?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @NannoSchuttrups
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Blijkbaar maakt uw modem geen verbinding met de buitenwereld. Sinds wanneer gebeurt dit?
heb je wel internetverbinding of ligt die eruit?
als het gaat om hetzelfde als dat topic, dan dient een moderator de bootfile aan te passen zodat telefonie correct verwijderd word.
Hi @NannoSchuttrups,
Heb je nog hulp nodig of het is inmiddels opgelost?
Hallo Rikst, er zal een ander bootfile geladen moeten worden (conform dat andere topic) om dit op te lossen. Zou dat kunnen gedaan worden?
Ik heb de aanpassing zonet voor je doorgevoerd @NannoSchuttrups Met enkele uurtjes moet het opgelost zijn. Laat je de uitkomst hier weten?
Gelukt inderdaad, weg knipperende rode lampje, dankjewel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.