De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik van mijn zakelijke email een Rmail (geregisteerde/aangetekende mail) verzend naar mijn ziggo mail dan komt deze altijd in de spam box. Terwijl de afzender gewoon mijn zakelijke email is, stuur ik een "gewone" mail dan komt deze wel in mijn Postvak In. Ik heb geprobeerd om de mail vanuit de spambox naar postvak in te slepen zodat de spamfilter kan leren maar dat lukt ook niet. Ziggo ziet dus de inhoud van de mail als spam kan ik dat aanpassen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik denk dat dit een lastige gaat worden om zelf te doen.
Als gewone mail van datzelfde adres wel gewoon bij Ziggo binnenkomt is er een kans dat het spamfilter zal moeten worden aangepast.
Het beste kun je hiervoor een mailtje sturen naar abuse@ziggo.nl vanaf je eigen ziggo mail adres en dan aangeven dat je problemen hebt met ontvangst van je zakelijk mail in je account, in geval van Rmail.
Zij kunnen dan het beste onderzoeken en evt. het filter aanpassen.
Ik denk dat dit een lastige gaat worden om zelf te doen.
Als gewone mail van datzelfde adres wel gewoon bij Ziggo binnenkomt is er een kans dat het spamfilter zal moeten worden aangepast.
Het beste kun je hiervoor een mailtje sturen naar abuse@ziggo.nl vanaf je eigen ziggo mail adres en dan aangeven dat je problemen hebt met ontvangst van je zakelijk mail in je account, in geval van Rmail.
Zij kunnen dan het beste onderzoeken en evt. het filter aanpassen.
TOP Bedankt ga ik proberen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...