1
Vraag
2
Reacties
Ellen1965

Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Rmail komt in spam box

Als ik van mijn zakelijke email een Rmail (geregisteerde/aangetekende mail) verzend naar mijn ziggo mail dan komt deze altijd in de spam box. Terwijl de afzender gewoon mijn zakelijke email is, stuur ik een "gewone" mail dan komt deze wel in mijn Postvak In. Ik heb geprobeerd om de mail vanuit de spambox naar postvak in te slepen zodat de spamfilter kan leren maar dat lukt ook niet. Ziggo ziet dus de inhoud van de mail als spam kan  ik dat aanpassen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Richard G.
Expert
Expert
  • 734Posts
  • 48Oplossingen
  • 314Likes

Ik denk dat dit een lastige gaat worden om zelf te doen.
Als gewone mail van datzelfde adres wel gewoon bij Ziggo binnenkomt is er een kans dat het spamfilter zal moeten worden aangepast.

Het beste kun je hiervoor een mailtje sturen naar abuse@ziggo.nl vanaf je eigen ziggo mail adres en dan aangeven dat je problemen hebt met ontvangst van je zakelijk mail in je account, in geval van Rmail.
Zij kunnen dan het beste onderzoeken en evt. het filter aanpassen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Richard G.
Expert
Expert
  • 734Posts
  • 48Oplossingen
  • 314Likes

Ik denk dat dit een lastige gaat worden om zelf te doen.
Als gewone mail van datzelfde adres wel gewoon bij Ziggo binnenkomt is er een kans dat het spamfilter zal moeten worden aangepast.

Het beste kun je hiervoor een mailtje sturen naar abuse@ziggo.nl vanaf je eigen ziggo mail adres en dan aangeven dat je problemen hebt met ontvangst van je zakelijk mail in je account, in geval van Rmail.
Zij kunnen dan het beste onderzoeken en evt. het filter aanpassen.

Ellen1965
topicstarter
Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

TOP Bedankt ga ik proberen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic