1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
ewhengel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Retourneren van SmartWifi pods

Hi team, 

Ik wil graag  SmartWifi pods retourneren. Deze zijn gestuurd naar de Plaspoelstraat in Leidschendam. Daar zouden de  SmartWifi pods ook worden gebruikt. We hebben echter een andere oplossing. 

Onder mijn account staat ook nog een adres in Voorburg. Dat dient ongewijzigd te blijven. 

Bij voorbaat dank. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8249Posts
  • 2431Oplossingen
  • 4089Likes

Hi @ewhengel, welkom hier!

Goed dat je laat weten dat je de SmartWifi Pods niet wenst te gebruiken. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd. Een bevestiging volgt hier nog van per e-mail. Je krijgt automatisch een retourdoos in de bus waarin je de SmartWifi Pods kosteloos kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6550Posts
  • 239Oplossingen
  • 5144Likes

Goedenavond @ewhengel 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om er voor te zorgen dat de SmartWifi Pods uit uw abonnement worden gehaald en er een retourdoos wordt opgestuurd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8249Posts
  • 2431Oplossingen
  • 4089Likes

Hi @ewhengel, welkom hier!

Goed dat je laat weten dat je de SmartWifi Pods niet wenst te gebruiken. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd. Een bevestiging volgt hier nog van per e-mail. Je krijgt automatisch een retourdoos in de bus waarin je de SmartWifi Pods kosteloos kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.

ewhengel
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, 

Ik heb nog geen retourdoos ontvangen. Is dit wel goed gegaan? Heb je dit naar het adres in Leidschendam gestuurd?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1529Posts
  • 234Oplossingen
  • 650Likes

Hallo @ewhengel , het kan kloppen dat je nog geen retourdozen hebt ontvangen. De oorspronkelijke administratieve opzegdatum van de pods stond op 26 februari. De aanvraag voor de retourdoos wacht tot rond deze datum. Die processen zijn namelijk aan elkaar gekoppeld.

Ik ben ondertussen zo vrij geweest om handmatig een retourdoos naar je toe te sturen. Deze ontvang je van mij binnen een paar dagen. Deze kun je gebruiken om de pods terug te sturen.

De kans bestaat hierdoor wel dat je rond eind februari nog een (automatisch gegenereerde) retourdoos ontvangt. Deze kan ik niet meer tegenhouden. Die kun je mooi gebruiken voor oud papier of speeldoosje voor de kat.