1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Symen2

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Retourneren en opzeggen Smart Wifiboosters

Paar maand terug 3 Smart Wifiboosters ontvangen.

Instalatie ging goed en het werkte ook redelijk goed.

Maar ik moet die dingen bijna iedere week opnieuw instellen en opnieuw activeren.

Erg veel gedoe voor iets wat we alleen gebruiken voor de mobiele telefoon.

Dus mogen ze wel weer retour.

Hoe pak ik dat aan.

Lees hier en daar over abonnement opzeggen maar het is gratis in bruikleen dus wat zou ik op moeten zeggen?

Heb alles verpakkingen nog en het staat sinds een dag al ingepakt.

Een retour adres zou genoeg moeten zijn denk ik.

Groet

Symen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @Symen2
Een warm welkom hier! 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je gisteren al contact hebt gehad met één van mijn collega's. De opzegging voor de SmartWifi boosters is in orde gemaakt. We zien ze spoedig tegemoet en ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78714Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23505Likes

Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

• Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed, bewaar dit afleverbewijs minstens dan 4 maanden.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @Symen2
Een warm welkom hier! 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je gisteren al contact hebt gehad met één van mijn collega's. De opzegging voor de SmartWifi boosters is in orde gemaakt. We zien ze spoedig tegemoet en ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.

Symen2
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Had idd via telefoon contact gehad.

Pakket is inmiddels retour gestuurd.

Het bewijs wordt bewaard tot alles in kannen en kruiken is.

Dank voor de reacties en medewerking.

Symen

AnnieB

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes

Ik zit met gelijkaardige vraag, hoop dat ik dit hier mag toevoegen?

Heb een paar maanden een WIFI pod in huur/bruikleen.
Kortgeleden aanbod aanvaard van "Internet Complete Xtra, Bellen en TV Complete Next Mini" waar direct 2 gratis Pods in het pakket zitten.

Die welke in bruikleen is wil ik nu retourneren.

In mijn account zelf, lijk ik die bruikleen echter niet te kunnen opzeggen.
Moet dat niet en kan ik die eenvoudig, zoals hierboven aangegeven retour sturen, of moet ik toch ergens eerst die huur/bruikleen opzeggen a.u.b?

Alvast dank!
Annie

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4648Posts
  • 390Oplossingen
  • 1896Likes

@AnnieB uiteraard mag je dit vragen, wees welkom!

Ja, het is wel eens een uitdaging om dit via je eigen Mijn Ziggo te regelen. Dat doe ik voor je, geen punt. Alle informatie volgt per e-mail. 

Zo is het weer geregeld! 

AnnieB

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes

@Jacob,

Super, dank je wel Jacob!

AnnieB

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes

@Jacob,

Ik heb mail gekregen van Ziggo van een bestelling?
Er staat in ook "levering aan huis" en dat ik later nog een mail krijg over de details van de bestelling.

Gaat dit over de aanvraag om de pod te retourneren, want dat is het wel vreemd dat ik een "besteloverzicht" via mail krijg?

Thanks,

Annie

AnnieB

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes

Ik zie net dat ik een sms bericht heb ook van Ziggo dat ik voor de einddatum (kan maandelijks opgezegd worden dus neem aan voor eind van volgende maand?) een retourdoos ga krijgen om de pod terug te sturen.
Lijkt dus wel allemaal goed te gaan, alleen vreemd dat ik eerst een mail krijg dat ik zogenaamd een nieuwe bestelling zou hebben gedaan.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5599Posts
  • 515Oplossingen
  • 1919Likes

Hoi @AnnieB

Ik snap dat je even raar opkeek van die e-mail. Bedankt ook voor je feedback hierover. Maar het komt inderdaad allemaal goed 🙂

AnnieB

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes

@Rikst,

Inderdaad, hebben ondertussen al brief gekregen en gaan nog doos ontvangen, staat er, om straks retour te sturen. Top en dank voor je reactie!🙏