Wij hebben al zo lang wij hier wonen heel veel pieken en dalen in de snelheid van onze internetverbinding en soms valt het helemaal weg. Het probleem is er niet altijd, vaak 's avonds. Er is op afstand al een paar keer naar gekeken, maar het probleem is nooit opgelost. Vervolgens hebben we een externe monteur ingeschakeld (niet van Ziggo, want die kwamen niet door Corona). Die heeft geen problemen kunnen vinden, maar heeft een Mesh systeem geïnstalleerd. Het probleem was hiermee niet opgelost, want ook met een kabelverbinding hebben we problemen . Nu is er een aantal weken geleden een monteur van Ziggo langs geweest die ook niks kon vinden, maar opperde dat het Mesh systeem wat is geïnstalleerd het probleem wel eens zou kunnen veroorzaken. Hij adviseerde ons het nieuwe Mesh systeem van Ziggo aan te schaffen. Maar na even overdenken willen we dit niet! Het probleem was er al voordat het Mesh systeem was geïnstalleerd. Nu willen we dit terugsturen en dit is door een medewerker al 3 x geprobeerd maar we krijgen geen retourdoos. Dit duurt nu al weer een paar weken en onze bedenktermijn is inmiddels voorbij. Daarnaast willen we graag dat er ook extern gekeken wordt of het probleem niet buiten ons huis ligt.