Ik heb al een poosje een slimme Honeywell thermostaat met Resideo app. Werkte prima zodat Ziggo de routerfunctie van mijn modem uitzette omdat dit niet samengaat met de Deco boosters. TV-signaal valt anders steeds weg...internet signaal vliegt op en neer..
Maar, nu ziet de Residio app mijn thuisnetwerk niet meer, op geen enkele wijze. Alleen als ik via de Deco app de beveiliging van mijn netwerk uitzet. Maar als ik die weer aanzet, gaat mijn thermostaat/Resideoapp weer offline.
Hoe kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mac filtering moet altijd aanstaan op de 2,4 en 2,5GHz zo komen de mac adressen en de IP naar je modem.
Ja inderdaad vreemd, ik zal deze onthouden voor volgende keer @Annechienregina
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.