Zou mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor de mediabox kunnen worden gereset, zodat ik bij de instellingen kan komen? Tevens valt (meestal in de avonduren) mijn internet weg. WiFi signaal is er dan volop, maar mijn snelheid valt dan terug naar 60 Mbit download en 8 upload.
mvg. bigburb
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @bigburb
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.
Dit is een klanten helpen klanten Community van Ziggo. De vraag die jij hebt, kan ik je niet mee helpen. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Geef je gegevens op deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)
Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina van Ziggo, klik hier.
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.
Wil je liever chatten met een medewerker van Ziggo, de Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op deze pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
@bigburb van harte welkom op de Ziggo Community! En zeker, dat kunnen we regelen. Maar niet pardoes, want dan overvalt het je misschien. In zo'n geval is misschien een chat handig, dan weet je precies wanneer de reset plaatsvindt.
Als het je niet uitmaakt, dan kunnen wij het alsnog doen hoor, geef het maar aan.
Wat je wifi aangaat, een wegvallende verbinding is altijd onhandig. Ervaar je dit direct op je modem (of Mediabox?) En gaat het dan mis op al je verbonden apparaten, ook de bekabelde?
Heb je zelf al iets kunnen testen, aan de hand van dit stappenplan misschien? Ik hoor het graag, dan kunnen we samen verder sleutelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.