Sinds een ruim een week werkt terugkijken niet niet meer. Als ik Ziggo Go opstart op de computer kan ik geen programma,s terugkijken. Wat in elektronische gids op mijn scherm zie, kan ik aanklikken en afspelen.
Als dat b.v een programma is wat om 8:00 uur op tv is geweest en ik doe de computer aan om 16:00 uur kan ik, op welke zender dan ook maar, niet terug schuiven door de gids naar 8:00 uur, deze staat vast in beeld. Ook vooruit schuiven door de gids werkt niet.
Als ik kijk naar een programma wat om 08:00 uur is begonnen, kant ik niet doorschuiven naar een programma wat om 10:00 uur is begonnen.
Het maakt niet welke zender ik kies, alleen wat in beeld staat kan worden afgespeeld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb zelf de oplossing gevonden.
Bovenin de elektronische gids staan ook pijltjes zowel links als recht. Door te klikken op deze pijltjes schuift de gids wel op naar eerder of naar later.
Ook is het dan mogelijk om via de oijltjestoetsen naar boven of onder door de gids te bladeren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb zelf de oplossing gevonden.
Bovenin de elektronische gids staan ook pijltjes zowel links als recht. Door te klikken op deze pijltjes schuift de gids wel op naar eerder of naar later.
Ook is het dan mogelijk om via de oijltjestoetsen naar boven of onder door de gids te bladeren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.