1
Vraag
2
Reacties
Feskens

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Reparatie grondkabel

Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.

Tijdens werkzaamheden in de tuin (rioolbuis vervangen) is de coax kabel van Ziggo door gesneden (met een schep).
Tot nu toe heeft het melden bij ziggo alleen maar een hoop beloftes opgeleverd maar geen oplossing.

Inmiddels is er eindelijk een monteur langs geweest die redelijk onbeschoft was en ook nog eens een melding doet van "er was niemand thuis" (kost 35 euro) die opmerking past beter bij Ziggo, daar lijkt niemand meer thuis te zijn (buiten de verkoop afdeling die is super in nieuwe ambo's aan smeren).

Dus kan iemand mij hier vertellen wie er wel thuis is bij Ziggo die ook daadwerkelijk het probleem kan oplossen ?

Al vast bedankt voor jullie hulp.
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 516Likes
Hoi Feskens, welkom hier!

Top dat je je hier meldt! Wat Evert zegt klopt, dat is de manier hoe we dit gaan aanpakken. Ik ga m'n best voor je doen om dit zo snel mogelijk op te laten lossen. Ik stuur je even een pm en dan pakken we het vanuit daar verder op.

*Update: er is een monteur ingepland op 6-8. Het probleem is inmiddels opgelost.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18189Posts
  • 820Oplossingen
  • 4849Likes
Grondkabel kan je door Ziggo laten aanpassen, kijk eerst even op https://www.mijnaansluiting.nl/ daar staat alles in wat je kan doen.

En Moderators komen dagelijks het topic binnen en kunnen je ook helpen, en er zijn ervaren leden die je ook nog informatie kunnen geven.
Feskens
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Dave,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb daar al een aanvraag gedaan, maar die is afgewezen.

Voor de zekerheid ga ik toch nog even kijken of ik iets gemist heb.
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6814Posts
  • 780Oplossingen
  • 1800Likes
Normaal gesproken wordt er in zo'n geval een monteur van Ziggo ingeschakeld die de schade opneemt. Wanneer hij het zelf niet kan oplossen, schakelt hij de aannemer in.

Wie weet kan een moderator wat voor je betekenen. Ik geef hen een seintje, ze zullen dan morgen reageren!
Feskens
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Evert,

Al vast bedankt, we wachten even af.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 516Likes
Hoi Feskens, welkom hier!

Top dat je je hier meldt! Wat Evert zegt klopt, dat is de manier hoe we dit gaan aanpakken. Ik ga m'n best voor je doen om dit zo snel mogelijk op te laten lossen. Ik stuur je even een pm en dan pakken we het vanuit daar verder op.

*Update: er is een monteur ingepland op 6-8. Het probleem is inmiddels opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.