1
Vraag
2
Reageer en help mee
Codename

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Reparatie Grondkabel Ziggo

Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.

Vandaag is Volkert Wessel Telecom voor mijn deur voor de 2e keer bezig geweest  om glasvezel aan te leggen in de buurt. Waarschijnlijk hebben de de kabel geraakt of beschadigd

Precies na hun werkzaamheden rond 13:00 heb ik last van wegvallende diensten.

Mij VPN knalt er continu uit en ook mijn internet en mediabox next hebben last van storingen.

Internet valt weg (bedraad en draadloos), mediabox kan de cloudopnames niet ophalen etc.

Modem heb ik al een reboot gegeven.

Ik heb net de klantenservice gebeld en gevraagd om een lijnmeting uit te voeren, alleen snapte de medewerker niet wat en hoe ze een lijnmeting moeten uitlezen. 

Is er een moderator die mij hierbij kan helpen?

Uitgelicht
Codename
topicstarter
Level 2
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor jullie hulp, ik heb inmiddels een moderator gesproken die heeft de wijk uitgemeten en Idd een drop van 20,% geconstateerd. Er komt volgende week vrijdag een netwerkmonteur langs

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan meestal dieper in de systemen kijken en/of de juiste mensen bereiken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

In dit geval mogelijk morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

 

Om alles uit te sluiten: Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Codename
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor jullie hulp, ik heb inmiddels een moderator gesproken die heeft de wijk uitgemeten en Idd een drop van 20,% geconstateerd. Er komt volgende week vrijdag een netwerkmonteur langs

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hoe staat het er inmiddels voor, @Codename ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic