Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.
Vandaag is Volkert Wessel Telecom voor mijn deur voor de 2e keer bezig geweest om glasvezel aan te leggen in de buurt. Waarschijnlijk hebben de de kabel geraakt of beschadigd
Precies na hun werkzaamheden rond 13:00 heb ik last van wegvallende diensten.
Mij VPN knalt er continu uit en ook mijn internet en mediabox next hebben last van storingen.
Internet valt weg (bedraad en draadloos), mediabox kan de cloudopnames niet ophalen etc.
Modem heb ik al een reboot gegeven.
Ik heb net de klantenservice gebeld en gevraagd om een lijnmeting uit te voeren, alleen snapte de medewerker niet wat en hoe ze een lijnmeting moeten uitlezen.
Is er een moderator die mij hierbij kan helpen?
Bedankt voor jullie hulp, ik heb inmiddels een moderator gesproken die heeft de wijk uitgemeten en Idd een drop van 20,% geconstateerd. Er komt volgende week vrijdag een netwerkmonteur langs
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan meestal dieper in de systemen kijken en/of de juiste mensen bereiken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
In dit geval mogelijk morgen al.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Om alles uit te sluiten: Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Bedankt voor jullie hulp, ik heb inmiddels een moderator gesproken die heeft de wijk uitgemeten en Idd een drop van 20,% geconstateerd. Er komt volgende week vrijdag een netwerkmonteur langs
Hoe staat het er inmiddels voor, @Codename ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.