1
Vraag
2
Reacties
ErikH79

Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Remote inloggen connectbox

Ik wil iets aanpassen in mijn Connectbox maar ben niet thuis om dit te doen. Kan ik vanaf een andere netwerk remote inloggen op mijn eigen connnectbox thuis?
Zoja hoe doe ik dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes
Nee, bij de standaard instellingen is de connectbox interface alleen vanaf je LAN te bereiken (gelukkig).

Bekijk in context

5 Reacties 5
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes
Nee, bij de standaard instellingen is de connectbox interface alleen vanaf je LAN te bereiken (gelukkig).
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
ErikH79 wrote:
Ik wil iets aanpassen in mijn Connectbox maar ben niet thuis om dit te doen. Kan ik vanaf een andere netwerk remote inloggen op mijn eigen connnectbox thuis?
Zoja hoe doe ik dat?



Die is niet van buitenaf bereikbaar.
JordyPersoons

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je de Ziggo klantenservice belt dan kunnen zij ook veel voor je doen. 0900-1884 Alleen je gebruikelijke belkosten.
SnarF007

Level 9
  • 260Posts
  • 7Oplossingen
  • 73Likes
Als je een VPN naar thuis kan opzetten is het mogelijk een thuis host, dus ook de webservice van je modem te bereiken.
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes
SnarF007 wrote:
Als je een VPN naar thuis kan opzetten is het mogelijk een thuis host, dus ook de webservice van je modem te bereiken.

Zeker, dat heb ik ook zo, maar daar moet je wel wat voor doen. Je kan in ieder geval geen VPN direct naar je connectbox opzetten, dus dan moet je een VPN server op een apparaat binnen je netwerk opzetten, en deze bereikbaar maken vanaf buiten (portforwarding). Gezien de vraagstelling lijkt me dat misschien iets teveel gevraagd. Maar mocht ErikH79 daar hulp bij willen.......vraag maar raak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic