Hallo,
Ik had dit draadje al gezien ( en lees natuurlijk mee ), maar ik had niet verwacht dat ik moet helpen. Als ik had gedacht dat dit een Deco probleem zou zijn, dan was ik er beslist 'bijgesprongen'.
Maar, als ik het hieronderstaande ( goed ? ) lees, dan vallen bij beide de RDP verbindingen uit. Als de bekabelde RDP verbinding uitvalt, dan is het ook logisch dat een RDP via wifi wegvalt.
@Stijnn8 schreef:
Helaas beide, zowel wifi als ethernet verbinding met een van de deco’s....
In dat geval verdenk ik toch de Ziggo Modem/Router of de Ziggo IPv4/IPv6 afhandeling. Maar daarvan weten de ander veel meer.
Misschien toch een testje doen, 1 werkt via wifi en de andere bekabeld. Als alleen de RDP via wifi uitvalt, dan kan het in de Deco zitten. Vallen beide ( tegelijkertijd of vlak na elkaar ) uit, dan toch de fout in de ZMR zoeken.
Heeft u overigens de Deco's in Router of in AccessPoint mode staan. Een netwerk met 2 routers achter elkaar geeft vaker 'vreemde' problemen.
Leest u dit ook eens: Leidraad voor TP-Link DECO, misschien staat daar nog wat in, wat u niet weet.