1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kees796

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Regelmatig onderbreking internetverbinding.

L.s,

 

Regelmatig wordt mijn internet verbinding onderbroken, denk hierbij aan 2 x per uur dag en nacht. Hiermee bedoel ik het bedrade  en wifi netwerk.

Dit is natuurlijk  erg vervelend  tijdens het beluisteren van online radio of het bekijken van een Netflix film.

 

Is hier een oplossing  voor ?

 

M.vr.gr.

 

Kees 

 

Uitgelicht
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Reacties
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Je modem is achter een versterker aangesloten, dat kan storingen veroorzaken.

Daarom is de huidige manier van aansluiten: de wandcontactdoos, daarna een POA-01 B splitter met 1 uitgang naar je modem en 1 uitgang naar je versterker.

Ziggo kan je deze materialen gratis toesturen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

8 Reacties 8
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15501Likes

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Kees796
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi,

 

Hierbij de gevraagde foto's

AOPAOPAntenne versterker  linkerdraad AOP middelste naar Modem rechter naar TVAntenne versterker linkerdraad AOP middelste naar Modem rechter naar TVModemModem

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Je modem is achter een versterker aangesloten, dat kan storingen veroorzaken.

Daarom is de huidige manier van aansluiten: de wandcontactdoos, daarna een POA-01 B splitter met 1 uitgang naar je modem en 1 uitgang naar je versterker.

Ziggo kan je deze materialen gratis toesturen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Omissie @Bert ?  Nederlands volstaat volgens mij.😉

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@KBX458  schreef:

Omissie @Bert ?  Nederlands volstaat volgens mij.😉


@KBX458 😊😂 Ik zat nog met mijn gedachten bij een eerder topic.

Tekst gecorrigeerd.

Kees796
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

L.s,

 

Verdere gegevens ingevuld, ik zodra de splitter binnen is ga ik hem ertussen monteren.

T.z.t. zal ik laten weten of dit de juiste oplossing  is.

 

M.vr.gr.

 

Kees

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19169Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

Goedemorgen @Kees796 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je hulpvraag. Zo te zien hebben onze experts @Bert & @KBX458 al de nodige handreikingen gegeven waarmee je aan de slag kunt gaan. We zijn erg benieuwd naar jouw bevindingen nadat je de installatie hebt aangepast zoals geadviseerd. Laat je het onder dit topic weten?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19169Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Kees796 Het is al een poosje stil onder dit topic. We zijn heel benieuwd of alles inmiddels naar wens werkt sinds je de nieuwe aansluitmaterialen geplaatst hebt en aan de slag bent gegaan met de tips die hier gegevens zijn. Laat maar weten of het gelukt is, anders helpen wij je hier graag verder. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic