Bijgevoegd de gevraagde data.
Ik ben echt blij met je snelle reactie(s)!
Ik wil daarom niet lastig zijn, maar ik vind het nogal verwarrend (ik doe echt mijn best om het te begrijpen).
Je geeft aan dat de genoemde onderdelen vallen onder de binnenhuisinstallatie en dus buiten de verantwoordelijkheid van Ziggo. Geldt dit dan ook voor de PAO of betreft dit alleen de kabel werkzaamheden?
Waarom heeft de monteur niet gelijk de kabel vervangen zoals dit was aangegeven in de analyse en ik er nog eens extra naar heb gevraagd bij aanvang van de werkzaamheden?
Ik begrijp dat er kosten verbonden zijn aan het kabel werk, maar als het nu alsnog gedaan moet worden, zijn er voor blijkbaar €40,- extra voorrij kosten bovenop de €15,- per kwartier, terwijl de monteur hier dus vanmiddag was.
Kan de kabel niet gelijk worden vervangen als de monteur hier toch nog moet zijn om de afscherming van de buitenkabel aan te passen (hij zou hiervoor een ticket aanmaken)?
Wellicht lees ik je antwoorden hierboven niet goed, maar ik heb het idee dat ik niet echt een antwoord krijg op mijn vraag of de aanpassingen zoals nu gedaan voldoende zijn om het probleem echt te verhelpen. Ik wacht het maar af en zal je hier verder niet meer mee lastigvallen.