Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi!
I've been happily using Ziggo for quite some time now with IPv6 activated, but since some time in April 2022, only IPv4 configuration is available, IPv6 is completely gone from the device admin panel (and obviously, no IPv6 connectivity).
I'd like to get this re-enabled, is that possible?
Device: ConnectBox at 9.1.2109.200.
Thanks!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Alexander S,
I made the change for you, please check again after 24 hours and if you're still erperiencing problems, let us know!
A moderator should be able to reprovision the modem with an IPv4 + IPv6 Dual-Stack eRouter configuration.
A moderator (Ziggo employee) will visit this topic within 1-2 days.
Please fill out your address details on this page, these are visible to moderators only.
Got it. Just filled in my details, thanks for your response, @tobiastheebe!
Hi @Alexander S,
I made the change for you, please check again after 24 hours and if you're still erperiencing problems, let us know!
It worked! I've just received the new configuration, and all the IPv6 settings are now available, and IPv6 connectivity is present. Thanks, @Mariska and @tobiastheebe! ✨
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...