@Cats6836 schreef:
Ja hier ook dat gedonder. 90 euro abonnement voor steeds opnieuw opstartende modem niet kunnen terug kijken, geen huistelefoon omdat de modem niet werkt
ben er ook klaar mee
Dat snap ik en ik zou ook zo reageren maar het is altijd oplosbaar.
En als je mee werkt hier op de community dan wordt het ook opgelost er lezen hier heel capabele moderatoren van Ziggo mee en die kunnen veel voor je doen.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dan kunnen hun je verbinding monitoren en mag ik je vragen om een of meerdere foto's te plaatsen van hoe het modem zit aangesloten op het abonnee overname punt van Ziggo ( AOP )
Dan kunnen wij ( hun ) even mee denken en gezamenlijk tot een oplossing komen.
Het kan ook nodig zijn een monteur te sturen die zal altijd gratis zijn als het probleem in het Ziggo netwerkt zit of het modem niet in orde is.
Treed het probleem op na de AOP en zit het in je eigen bekabeling dan kunnen er wel kosten in rekening gebracht worden, vandaar ook mijn foto vraag.