Ayay
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Re: Instabiel internet - Wifi werkt niet

ik heb hetzelfde probleem met mijn internet (wifi). ik heb geen probleem met kabel, maar wifi werkt niet. ziggo stuurde 4 technici maar die kunnen het niet oplossen. Ik ken meer dan één persoon die in Amsterdam woont met hetzelfde probleem. ziggo stuurt een nieuw modem en dat is alles. dit is een infra-probleem, ze weten het en ze doen alsof ze het niet weten

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 45003Reacties
  • 2667Oplossingen
  • 9719Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2102Reacties
  • 201Oplossingen
  • 455Likes

Welkom op de Community @Ayay! Ontzettend zuur dat je al zo lang tegen wifi problemen aanloopt. Ik begrijp uit je bericht dat je geen problemen ondervindt met bekabeld internet en het probleem zich dus beperkt tot de wifi. Om hier zeker van te zijn, heb ik de monteursverslagen er even bij gepakt. Alles wat in huis vervangen is, is vervangen. Van AOP tot kabel tot modem. In huis zit er geen probleem en ook de signalen zien er goed uit. Dat is mooi. Nu je wifi nog.

Wat is het precieze probleem met je wifi? Wat heb je zelf al geprobeerd om het te optimaliseren? Heb je de Wifi Assistant App al eens gebruikt? Hiermee maak je een 3D scan van je woning en krijg je tips om je verbinding te optimaliseren. Alle informatie, tips en feedback zijn welkom. We denken graag met je mee. 

Uitgelicht topic