Vraag
Reacties
Aankondigingen
Pasi
Level 19

Randapparatuur via de Ziggo webshop

...Ziggo is in stilte begonnen met een online winkel waarin de provider kabels, stekkers, splitters en andere apparatuur verkoopt voor het gebruik van zijn diensten. Daarnaast heeft het een meshrouter in zijn assortiment opgenomen….”

Bron:Tweakers.Net

Ziggo WebShop met hele schappelijke prijzen! Kijk, daar worden we blij van !!

32 Reacties 32
Meldingen
Aan Uit
Francois83
Level 11

Ziggo webshop goed idee maar mis bevoordeeld wel de wifiboosters van Ziggo op de pagina 

0 Kudos
Buurman
Level 15

Dat zijn tenminste betaalbare prijzen voor coaxkabels  en net zo goed als die vele malen duurdere coaxkabels met vergulde contacten die ze je bij o.a. MM proberen aan te praten 

0 Kudos
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.
Pasi wrote:

...Ziggo is in stilte begonnen met een online winkel waarin de provider kabels, stekkers, splitters en andere apparatuur verkoopt voor het gebruik van zijn diensten. Daarnaast heeft het een meshrouter in zijn assortiment opgenomen….”

Bron:Tweakers.Net

Ziggo WebShop met hele schappelijke prijzen! Kijk, daar worden we blij van !!

Ik was er van op de hoogte  maar idd de prijzen zijn echt goed , we kunnen dus heel goed klanten hiernaar toe verwijzen zo nodig 

0 Kudos
youriy
Level 17

0 Kudos
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

Geen last van……….

0 Kudos
youriy
Level 17

dit zijn de details: 

Niet-ondersteund protocol

De client en server bieden geen ondersteuning voor een algemene SSL-protocolversie of een coderingspakket. Dit treedt mogelijk op wanneer de server RC4 nodig heeft, wat niet langer als veilig wordt beschouwd.

0 Kudos
youriy
Level 17

Op mijn windows laptop kom ik er wel gewoon op. Foutmelding is op een sony android-tablet.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heel blij @Pasi 

0 Kudos
Willem-A
Level 1
Jocola wrote:

Dat zijn tenminste betaalbare prijzen voor coaxkabels  en net zo goed als die vele malen duurdere coaxkabels met vergulde contacten die ze je bij o.a. MM proberen aan te praten 

Ja, geweldig die vergulde stekkers. Vooral als ze in apparatuur gaan waarvan de coax aansluitingen nooit verguld zijn. Maar het toont natuurlijk wel. Wist je dat er ook optische kabels zijn met vergulde stekkers? En wist je dat er mensen zijn die dan echt wel verschil horen? 

Willem-A
Level 1
Ronihd wrote:

Geen last van……….

Wel duur die coax kabels, want je kan er ook een gratis krijgen via Ziggo…   

0 Kudos
Willem-A
Level 1

Ik ga morgen van alles inslaan en met een mooi technisch verhaal, en dus met vette winst, alles weer verkopen op marktplaats …  Ik zag pas nog 2 meter UTP kabel voor enkele honderden euro's. Kabels, de discussie erover zal nooit stoppen, maar de verkoop van dure kabels met een prachtige verhaal eraan, en een exotische naam ook niet. 

0 Kudos
Pasi
Level 19
Topicstarter
Willem-A wrote:

...kabels met een prachtige verhaal eraan..

Maar kabels met stekkers eraan, doen het beslist beter .

Willem-A
Level 1

Helder moment @Pasi ? 

KBX458
Oud Community-lid

@Willem-A schreef:

Misschien is de webshop een voorbode dat het gratis toesturen van sommige artikelen het einde nadert?

Popeye
Level 6

Waarom in stilte …  … ik heb gisteren ergens anders een netwerkkabel besteld.

Als ik geweten had van deze webshop, had ik hem gewoon bij Ziggo besteld.  

0 Kudos
Pasi
Level 19
Topicstarter
KBX458 wrote:

@Willem-A schreef:

Misschien is de webshop een voorbode dat het gratis toesturen van sommige artikelen het einde nadert?

Het zou me niets verbazen, als er ook misbruik van wordt gemaakt en zo o.a. vele coaxkabels worden verstrekt, die niet in een Ziggo omgeving terecht komen.

Persoonlijk zou ik er niets op tegen hebben, dat ( zoals nu ) de Ziggo installatie pakketten standaard met alle benodigde kabels e.d. worden geleverd, maar zodra je afwijkt van de Ziggo standaard ( wat die/dat dan ook mag zijn ) je zelf de extra’s moet betalen. Het zijn zeer schappelijke prijzen, dus daar is eigenlijk niets mis mee.
Als een onderdeel van de standaard Ziggo installatie defect raakt, dan zou je verwachten dat deze wel gratis worden verstrekt. Maar het is natuurlijk soms wel een grijs gebied, waar het Ziggo netwerk ophoudt en waar het klant netwerk begint.

Ziggo wordt steeds commerciëler, dus zullen we het vanzelf wel merken. Zoals altijd, als ergens iets ten nadele wordt veranderd, dan gaat dat in stilte. Dus zal het me benieuwen of Ziggo een officiële aankondiging gaat doen of dit stiekem laat passeren.

KBX458
Oud Community-lid

@Pasi in hoeverre dit ergens ten nadele is zal nog moeten blijken. Ik denk eerder dat grootgrutter Appie Ziggo beter op de kleintjes gaat letten, m.a.w. wil voorkomen dat nodeloos zaken worden verzonden. Lijkt me op jaarbasis toch een aanzienlijke kostenpost.

0 Kudos
Pasi
Level 19
Topicstarter

Nu te lezen bij Totaal-Tv : Ziggo verkoopt randapparatuur om tv en internet te verbeteren.

Zoals gewoonlijk blijkbaar weer geen officiële aankondiging van Ziggo, maar moeten we het weer doen met de ( officieuze Ziggo ) roeptoeter Totaal-TV.

Zoals zo vaak moeten we Ziggo nieuws via-via horen. Soms heb ik wel het idee, dat Ziggo dit bewust doet, omdat op deze wijze Ziggo nergens/nooit een officiële uitspraak doet, waaraan Ziggo ( t.z.t. ) herinnert kan/moet worden, als Ziggo spontaan op andere gedachten uitkomt.

Eigenlijk begin me steeds meer te ergeren, aan het totale gebrek aan klant communicatie, die Ziggo ten tonele spreid. Waarom krijg ik steeds meer de indruk, dat Ziggo de klant gewoon negeert en deze volstrekt onbelangrijk vindt? De klant wordt steeds voor een voldongen feit gezet, of dat nu een ( twijfelachtige ) update betreft, een abonnements-verhoging, wijzigingen van zenders of andere belangrijke zaken. Zonder enig zinnige communicatie ( aankondiging, hoe, wat, waar, waarom ), maak Ziggo zich er weer met jantje-van-leiden vanaf, door dit aan een officieus zijkanaal over te laten.

Pasi wrote:

...Dus zal het me benieuwen of Ziggo een officiële aankondiging gaat doen of dit stiekem laat passeren.

...Stiekem dus.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

“Maar het is natuurlijk soms wel een grijs gebied, waar het Ziggo netwerk ophoudt en waar het klant netwerk begint.”

In de basis is dit het Abonnee Overnam Punt, de eerste splitter inclusief de 2 korte kabels naar modem of TV of splitter/versterker naar de rest van het huis.

Heeft een monteur het één en ander aangelegd, dan zit daar een bepaalde garantie op, heb je de rest zelf aangelegd of lag het al in het woonhuis, dan is dat helemaal voor jezelf.

Behalve als je nieuwe apparatuur krijgt, dan heb je installatiegarantie van die apparatuur en als verhuist of een nieuwe klant bent, dan heb je installatiegarantie voor 1 TV, 1 telefoon en 1 computer.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/overzicht-monteurs

0 Kudos