1
Vraag
2
Reacties
yas22759

Level 4
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Raadsel: Wifi uitgeschakeld, maar toch nog straling uit modem

Ik heb vandaag een  nieuw modem van Ziggo geinstalleerd, en de Klantenservice heeft voor mij de Wifi uit gezet. Die is dus echt uit. Toch komt er nog steeds een grote hoeveelheid straling uit het modem. De stralingsmeter geeft tussen de 200 en 300 microWatt per m2 aan. Het is geen Wifi-signaal. Hoe kan dat? Waar komt die straling vandaan? Niet van de buren, want als ik stekker uit het modemHet oude (Cisco) modem had dit niet. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
yas22759
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het al opgelost.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Gio2903

Level 17
  • 3098Posts
  • 160Oplossingen
  • 2204Likes

de modem zal altijd iets uitzenden. de enige modem die zonder wifi aan boord beschikbaar is/was is een ubee, maar volgens mij kan deze niet meer toegestuurd worden en zul je dus zelf naar een oplossing moeten zoeken

yas22759
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Maar het oude Cisco modem zond geen straling uit nadat de Wifi uit was. Ik heb als oplossing maar afschermfolie besteld voor 134 Euro.... Ik ben dus niet blij met het nieuwe modem, wou dat ik de oude had kunnen houden...

yas22759
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

PS "Iets" uitzenden accoord, maar tegen de 300 microWatt per m2 is best wel iets meer dan "iets"....😕

stienstra

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

3 e topic al, zit dat niet gewoon tussen de oren die hartkloppingen van wifi... 🤣 niet iets te enthousiast carnaval gevierd?

yas22759
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het al opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic