Een goede kennis heeft een nieuwe iPhone. Haar quicknet mailadres wordt niet gedeeld via iCloud en handmatig invoeren lukt ook niet. Foutmelding: voer het wachtwoord in. Het is ingevoerd maar wordt kennelijk niet herkend als wachtwoord. Ook via mijn eigen ziggo account kan ik het niet bereiken. Wat te doen...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Adriaan Brand en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Ik begrijp dat je het stappenplan waar expert @bburgg aan refereert al doorlopen hebt. Wil je anders eens testen of het lukt om in te loggen op webmail met je Quicknet account en het bijbehorende wachtwoord? Als webmail werkt, dan weet je dat het niet ligt aan het e-mailaccount, maar mogelijk aan een instelling van het gebruikte e-mailprogramma. Kom je ook niet in webmail, dan raad ik aan het wachtwoord te wijzigen via Mijn Ziggo. Hier lees je hoe je dit doet.
Laat onder dit topic maar weten of het lukt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je dit stappenplan gevolgd?
Zeker. Ik ben niet nieuw bij macos en iOS en heb geen problemen ondervonden. Maar dit is vreemd. Alle stappen gezet en hij blijft om het wachtwoord vragen. Zou mijn goede kennis een update gemist hebben?
Goedemorgen @Adriaan Brand en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Ik begrijp dat je het stappenplan waar expert @bburgg aan refereert al doorlopen hebt. Wil je anders eens testen of het lukt om in te loggen op webmail met je Quicknet account en het bijbehorende wachtwoord? Als webmail werkt, dan weet je dat het niet ligt aan het e-mailaccount, maar mogelijk aan een instelling van het gebruikte e-mailprogramma. Kom je ook niet in webmail, dan raad ik aan het wachtwoord te wijzigen via Mijn Ziggo. Hier lees je hoe je dit doet.
Laat onder dit topic maar weten of het lukt.
Hartelijk dank voor het meedenken allemaal!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.