1
Vraag
2
Reacties
Adriaan Brand

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Quicknet mailadres niet meer te bereiken of in te stellen op nieuwe iPhone

Een goede kennis heeft een nieuwe iPhone. Haar quicknet mailadres wordt niet gedeeld via iCloud en handmatig invoeren lukt ook niet. Foutmelding: voer het wachtwoord in. Het is ingevoerd maar wordt kennelijk niet herkend als wachtwoord. Ook via mijn eigen ziggo account kan ik het niet bereiken. Wat te doen...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Adriaan Brand en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Ik begrijp dat je het stappenplan waar expert @bburgg aan refereert al doorlopen hebt. Wil je anders eens testen of het lukt om in te loggen op webmail met je Quicknet account en het bijbehorende wachtwoord? Als webmail werkt, dan weet je dat het niet ligt aan het e-mailaccount, maar mogelijk aan een instelling van het gebruikte e-mailprogramma. Kom je ook niet in webmail, dan raad ik aan het wachtwoord te wijzigen via Mijn Ziggo. Hier lees je hoe je dit doet. 

Laat onder dit topic maar weten of het lukt. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Heb je dit stappenplan gevolgd?

Adriaan Brand
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zeker. Ik ben niet nieuw bij macos en iOS en heb geen problemen ondervonden. Maar dit is vreemd. Alle stappen gezet en hij blijft om het wachtwoord vragen. Zou mijn goede  kennis een update gemist hebben?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Adriaan Brand en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Ik begrijp dat je het stappenplan waar expert @bburgg aan refereert al doorlopen hebt. Wil je anders eens testen of het lukt om in te loggen op webmail met je Quicknet account en het bijbehorende wachtwoord? Als webmail werkt, dan weet je dat het niet ligt aan het e-mailaccount, maar mogelijk aan een instelling van het gebruikte e-mailprogramma. Kom je ook niet in webmail, dan raad ik aan het wachtwoord te wijzigen via Mijn Ziggo. Hier lees je hoe je dit doet. 

Laat onder dit topic maar weten of het lukt. 

Adriaan Brand
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank voor het meedenken allemaal!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic