1
Vraag
2
Reageer en help mee
panjer

Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Quicknet-mail werkt niet meer, niemand weet hoe dit kan oplossen

Plotseling werkt de email van mailadres@quicknet.nl niet meer. Sinds 25 januari 2021 heb ik grote problemen. Door de opwinding heb ik het wachtwoord vergeten, 100 keer getest.

Het verhaal is bizar.

Wie kan mij helpen?

 

**Mailadres & bijlage weggehaald i.v.m. privégegevens door moderator. Houd er rekening mee dat dit een openbaar platform is**

 

 

 

82 Reacties 82
panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wacht af.

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wacht nog steeds af !!

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Mod team heeft het heel druk en lopen iets achter nog even geduld SVP 😉

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemiddag @panjer en welkom op de Community,
 

Allereerst excuses voor de late reactie! We hebben het inderdaad momenteel erg druk waardoor onze reactie op zich liet wachten.
Als ik in onze adminstratie kijk, zie ik dat je een Quicknet en een Ziggo e-mailadres hebt. 

Ik begrijp uit je bericht dat je @Quicknet.nl e-mailadres niet meer werkt. Lukt het ook niet om via Mijn Ziggo je e-mailadressen en aliassen te beheren en daar het wachtwoord te wijzigen? Kies altijd een nieuw sterk wachtwoord. En zorg ervoor dat al je computers, laptops en andere apparaten op het netwerk opgeschoond zijn en vrij zijn van spyware, malware en/of virussen.

Laat maar weten of het lukt, anders pakken wij de draad hier graag weer verder met je op. 
 

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat lukt ook niet, ik heb alles probeert.

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik gedaan!!

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat lukt ook niet, ik heb alles geprobeerd.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@panjer Zie je het Quicknet acccount nog wel staan in Mijn Ziggo? En kun je toelichten wat er precies misgaat? Lukt inloggen op webmail bijvoorbeeld ook niet? 

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog een keer, zie bijlage. Webmail werkt wel maar niet het adres *****@quicknet.nl , ik kan niets ontvangen en niets sturen.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

ALWEER Je MAIL adres OPENBAAR gezet .............

 

@Paul    ...... 😉 

 

Edit : weggehaald door Paul 😉 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@panjer Ik raad aan om persoonsgegevens, waaronder het e-mailadres, niet via een openbaar bericht door te geven. Doe dit voortaan alleen via een privébericht. 
Wat betreft je vraag begrijp ik dus dat je wel kunt inloggen op webmail met je Quicknet e-mailadres en bijbehorende wachtwoord? Als dat wel lukt, dan ligt het probleem niet aan het e-mailaccount. De oorzaak moet dan gezocht worden in de instellingen van het e-mailprogramma wat je gebruikt. 

Ik raad in dat geval aan de stappen op deze pagina te volgen.  Let op: maar voordat je de stappen doorloopt eerst een back-up van alle lokaal opgeslagen e-mails. 

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, ik ben een amateur.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@panjer  Dat hoor je hier niemand zeggen. 😉 Het is alleen niet verstandig om dergelijke gegevens in een openbaar forum te delen. Als je persoonlijke informatie wilt doorgeven dan kan dat door op de profielnaam te klikken van een Ziggo Moderator. In het volgende scherm kies je dan voor "Een bericht verzenden" om een privébericht te sturen. 

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Webmail van ziggo werkt wel maar niet van het adres *****@quicknet.nl

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@panjer Wat voor melding krijg je precies te zien op het moment dat je met het Quicknet account probeert in te loggen op Webmail? 

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verzendfout

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

VERZENDFOUT

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Weer in week voorbij zonder begin van een oplossing.

panjer
Topicstarter
Level 2
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Week een week voorbij zonder begin van een oplossing.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@panjer Weet je zeker dat je de melding "verzendfout" te zien krijgt als je via webmail een e-mail verstuurd?
Als ik dit zo lees lijkt het er namelijk op dat het probleem zich voordoet in een e-mailprogramma. 
Loop de instellingen van je e-mailprogramma andesr nog een met behulp van deze stappen door.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic