1
Vraag
2
Reacties
Superbokkum

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Quicknet e-mailadres niet te vinden in Mijn Ziggo

Goedendag, ik beschik over 2 e mail adressen eindigend op quicknet.nl. 1 van deze e mail adressen is gehacked. Er worden met dit e mail adres, namens ons nu spam en virus berichten verstuurd. Op dit moment loopt het serieus uit de hand. Inmiddels hebben we ook aangifte bij de Politie gedaan. Een eenvoudige oplossing voor dit probleem zou zijn: wachtwoorden aanpassen. Echter de quicknet.nl e mail adressen zijn niet weergegeven in onze ziggo account. Meerder malen gebeld met Ziggo maar je gelooft het bijna niet: Ziggo kan ons niet helpen omdat zij deze e mail adressen niet kennen . Het is een absurde situatie, de kwaadaardige mailtjes vliegen nog dagelijks namens ons de wereld in en we kunnen er niks aan doen. Heeft iemand een advies? Gr. Patrick

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan kijken waar deze emailadressen gekoppeld zijn.

Zet beide emailadressen achter je huisnummer en postcode in je profiel van dit forum:

Mijn instellingen - Ziggo Community

Bekijk in context

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Superbokkum


Wat een bizarre situatie zeg. Zeker omdat wij aangeven dat wij deze e-mailadressen niet herkennen. 

Ik heb even moeten zoeken, maar heb de e-mailadressen gevonden onder jouw oude klantnummer. Dat is de reden waarom mijn collega hem niet kon vinden denk ik 😉 Ik ga ervoor zorgen dat beide e-mailadressen verwijderd worden zodat deze niet meer misbruikt kunnen worden. 
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan kijken waar deze emailadressen gekoppeld zijn.

Zet beide emailadressen achter je huisnummer en postcode in je profiel van dit forum:

Mijn instellingen - Ziggo Community

Superbokkum
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je Bert. Ik heb eea gedaan. Ben benieuwd 

Superbokkum
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

beide e mail adressen mogen verwijdert worden

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Superbokkum


Wat een bizarre situatie zeg. Zeker omdat wij aangeven dat wij deze e-mailadressen niet herkennen. 

Ik heb even moeten zoeken, maar heb de e-mailadressen gevonden onder jouw oude klantnummer. Dat is de reden waarom mijn collega hem niet kon vinden denk ik 😉 Ik ga ervoor zorgen dat beide e-mailadressen verwijderd worden zodat deze niet meer misbruikt kunnen worden. 
 

Superbokkum
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat is geweldig nieuws, hartelijk dank.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic