Goedendag, ik beschik over 2 e mail adressen eindigend op quicknet.nl. 1 van deze e mail adressen is gehacked. Er worden met dit e mail adres, namens ons nu spam en virus berichten verstuurd. Op dit moment loopt het serieus uit de hand. Inmiddels hebben we ook aangifte bij de Politie gedaan. Een eenvoudige oplossing voor dit probleem zou zijn: wachtwoorden aanpassen. Echter de quicknet.nl e mail adressen zijn niet weergegeven in onze ziggo account. Meerder malen gebeld met Ziggo maar je gelooft het bijna niet: Ziggo kan ons niet helpen omdat zij deze e mail adressen niet kennen . Het is een absurde situatie, de kwaadaardige mailtjes vliegen nog dagelijks namens ons de wereld in en we kunnen er niks aan doen. Heeft iemand een advies? Gr. Patrick
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een Ziggo moderator kan kijken waar deze emailadressen gekoppeld zijn.
Zet beide emailadressen achter je huisnummer en postcode in je profiel van dit forum:
Hi @Superbokkum
Wat een bizarre situatie zeg. Zeker omdat wij aangeven dat wij deze e-mailadressen niet herkennen.
Ik heb even moeten zoeken, maar heb de e-mailadressen gevonden onder jouw oude klantnummer. Dat is de reden waarom mijn collega hem niet kon vinden denk ik 😉 Ik ga ervoor zorgen dat beide e-mailadressen verwijderd worden zodat deze niet meer misbruikt kunnen worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan kijken waar deze emailadressen gekoppeld zijn.
Zet beide emailadressen achter je huisnummer en postcode in je profiel van dit forum:
Dank je Bert. Ik heb eea gedaan. Ben benieuwd
beide e mail adressen mogen verwijdert worden
Hi @Superbokkum
Wat een bizarre situatie zeg. Zeker omdat wij aangeven dat wij deze e-mailadressen niet herkennen.
Ik heb even moeten zoeken, maar heb de e-mailadressen gevonden onder jouw oude klantnummer. Dat is de reden waarom mijn collega hem niet kon vinden denk ik 😉 Ik ga ervoor zorgen dat beide e-mailadressen verwijderd worden zodat deze niet meer misbruikt kunnen worden.
Dat is geweldig nieuws, hartelijk dank.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.