Waarom ondersteund Ziggo geen ‘push’ bij ziggomail?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je Mail hebt op je Macbook ga je naar Mail en klik je op voorkeuren en dan Algemeen kan je geluid afspelen, vervolgens ga je naar Systeemvoorkeuren > Meldingen en Focus en daar klik je schuif Mail aan op je Macbook
Bij iPhone ga je naar Instellingen > Meldingen en dan Mail en schuif je Sta Meldingen toe op groen en dan zie je de opties die je kan instellen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo Webmail heeft geen Pushmelding ingebouwd omdat je dit via het web bekijkt.
Als je Ziggo e-mail adres in je mail box op de telefoon/pc instelt kan je ook berichten ook aanzetten zodat je een melding ontvangt als er een mail binnen komt.
Ik heb uitgezet omdat ik gillend gek wordt van de berichten die tevoorschijn komen of nummertjes op de display van de telefoon, maar dit kan je gewoon allemaal zelf inregelen.
Behalve op Webmail, daar is geen Push notificatie aanwezig.
Hoe kan ik dat aanzetten ik gebruik een iPhone en een MacBook.
Als je Mail hebt op je Macbook ga je naar Mail en klik je op voorkeuren en dan Algemeen kan je geluid afspelen, vervolgens ga je naar Systeemvoorkeuren > Meldingen en Focus en daar klik je schuif Mail aan op je Macbook
Bij iPhone ga je naar Instellingen > Meldingen en dan Mail en schuif je Sta Meldingen toe op groen en dan zie je de opties die je kan instellen.
Ziggo Mail heeft wel Bureaublad meldingen, die moeten wel toestemming krijgen in je browser.
@Bert dank je wel, wist niet dat ie ook in webmail zat. 👍🏻
Die staan bij mij ook aan maar op de MacBook komen de mails wel gelijk binnen maar dan moet ik de mail app open hebben staan.
Klopt als de Mail App open hebt krijg je ze binnen, sluit je hem dan zie je de mails niet, maar ik heb ze uitgeschakeld, ik heb alleen geluid aan, en dan weet ik of er mail binnen komt, maar je kan er alles mee regelen. Maar Webmail en Mail dan komen ze tegelijk aan.
Maar wat houd dat ‘ophalen’ dan in ‘push’ is dat alles gelijk binnen komt
We doen het graag voor de klant en lid. Zo helpen we elkaar weer verder @Meindert 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.