Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi Ziggo team,
Zouden jullie mijn publiek IPv6 adres willen uitzetten. Ik zou graag alleen een publiek IPv4 adres willen hebben.
Als jullie meer informatie nodig hebben, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
Gr, Gideon
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Gilec14 IPv6 wordt in de basis niet meer uitgezet zodra je full dual stack hebt (zowel IPv4 als IPv6) en is straks voor iedereen standaard. Kan je aangeven tegen welke problemen je loopt?
@Gilec14 IPv6 wordt in de basis niet meer uitgezet zodra je full dual stack hebt (zowel IPv4 als IPv6) en is straks voor iedereen standaard. Kan je aangeven tegen welke problemen je loopt?
Hi Wim,
Informatie is geüpdatet. Bedankt voor je bericht.
Gr, Gideon
Hi Jeff,
Bedankt voor je reactie. Het probleem is inmiddels opgelost. We dachten dat we niet als IPv6 source konden verbinden.
Gr, Gideon
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...