De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Wie kan mij helpen?
Ik heb al enige tijd een delay(vertraging) bij fifa 22, dit is opeens bij fifa 20 begonnen, telkens als ik een actie wil maken duurt het 2sec voor er ook iets gebeurd. Spelers lopen tegen elkaar aan of bal springt weg, het voelt zo traag aan.
Wat wel vreemd is als ik 1e potje speel dan lijkt het nog mee te vallen, maar hoe langer ik speel hoe erger het word.ik speel bekabeld, dit is ook allemaal vervangen. Nu heb ik ook de Dns etc allemaal aangepast en poorten geopend maar het werkt gewoonweg niet. De verbindingstatus is gemiddeld
Download: 240mbs
Upload: 5mbs
Ping zit gemiddeld op 18ms
Opgelost! Ga naar oplossing.
Monteur is geweest. Heeft alles nagekeken en niets gevonden, het probleem ligt in ieder geval niet hier thuis, want dat is allemaal goed. Het ligt dan toch bij playstation zelf waarschijnlijk. Alleen vroeg ik me af de post rs errors dit blijft niet echt stabiel wat kan ik hier nog aan doen?
Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Ik heb al alles al eens los gehaald opnieuw gemaakt, en rechtstreeks aangesloten maar ook dit helpt niet.
Ik zie een heleboel Post RS Errors, die zouden 0 moeten zijn.
Mogelijk kan een Ziggo moderator iets in de achtergrond zien.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Bedankt voor je reactie.
Oke bedankt, ben benieuwd wat er aan te doen is , en of het opgelost kan worden.
Goedemorgen @Step90 , allereerst hartelijk welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt.
Ik heb eerst eens een blik geworpen op het signaal in je wijk en op je modem. Dat ziet er wel keurig uit.
Even voor mijn beeldvorming: ervaar jij dit probleem alleen met de PS4 in combinatie met FIFA? Of ook wanneer je online bent met een ander apparaat (bijvoorbeeld een laptop) of wanneer je een andere game speelt op de PS4?
Hoi @Meindert
Dank!
Ik ervaar dit alleen op de ps4. Op laptop en telefoon is het heel soms dat de verbinding weg valt of traag is. Niet alleen fifa maar ook andere spellen die online zijn. Ik heb met playstation support ook contact gehad en met EA hun verwijzen me steeds naar jullie toe. Hun zeggen dat dit een verbindingsprobleem is. Ik merk wel dat als ik af en toe de DNS verander dat het in 1 wedstrijd lijkt te werken, maar ook kort erna weer hetzelfde probleem terug komt. En upload snelheid blijft steeds erg laag op de ps4. Op laptop en of telefoon is dit prima.
hoe is de ps4 verbonden met internet draadloos of bekabeld ?
Bekabeld, en tijdje geleden alles vernieuwd.
welk type utp kabel?
Cat 6
heb je ook al een andere utp kabel geprobeerd ? om uit te sluiten dat de kabel niet het probleem is
zijn de Post RS Errors nog opgelopen ?
Ja heb het geheel al vernieuwd, en geprobeerd rechtstreeks op het modem aangesloten met een andere kabel maar werkt helaas ook niet.
Geen idee heb nog niet gekeken, zal straks nog eens een screenshot maken.
Post RS Errors is toch weer langzaam opgelopen
op deze 4 way splitter is een uitgang open waardoor straling het coax netwerk in kan zoals digitenne en 4g wat weer voor storing kan zorgen
kun je die afsluiten met een afsluit weerstand
Oke bedankt voor de tip! Ik ga het bestellen! En laat hier weer weten of het werkt..
Ik heb het erop gezet. Maar helaas ook hierbij geen verbetering.
binnen huis is nu wel alles gecontroleerd
een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic
zij kunnen het signaal vanaf afstand beoordelen en kijken hoe nu verder
fijn weekend
Precies dat is goed nu.
Oke ben benieuwd.
Bedankt!
Fijn weekend.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...