1
Vraag
2
Reacties
Step90

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ps4 traag Fifa 22

Hallo,

 

Wie kan mij helpen?

 

Ik heb al enige tijd een delay(vertraging) bij fifa 22, dit is opeens bij fifa 20 begonnen, telkens als ik een actie wil maken duurt het 2sec voor er ook iets gebeurd. Spelers lopen tegen elkaar aan of bal springt weg, het voelt zo traag aan.

Wat wel vreemd is als ik 1e potje speel dan lijkt het nog mee te vallen, maar hoe langer ik speel hoe erger het word.ik speel bekabeld, dit is ook allemaal vervangen. Nu heb ik ook de Dns etc allemaal aangepast en poorten geopend maar het werkt gewoonweg niet. De verbindingstatus is gemiddeld

Download: 240mbs

Upload: 5mbs

Ping zit gemiddeld op 18ms

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Monteur is geweest. Heeft alles nagekeken en niets gevonden, het probleem ligt in ieder geval niet hier thuis, want dat is allemaal goed. Het ligt dan toch bij playstation zelf waarschijnlijk. Alleen vroeg ik me af de post rs errors dit blijft niet echt stabiel wat kan ik hier nog aan doen?

Bekijk in context

31 Reacties 31
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Screenshot_20211209-134729_Chrome.jpg

Screenshot_20211209-134737_Chrome.jpg

Screenshot_20211209-134756_Chrome.jpg

20211209_135030.jpg

20211209_135023.jpg

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ik heb al alles al eens los gehaald opnieuw gemaakt, en rechtstreeks aangesloten maar ook dit helpt niet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik zie een heleboel Post RS Errors, die zouden 0 moeten zijn.

 

Mogelijk kan een Ziggo moderator iets in de achtergrond zien.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Bedankt voor je reactie.

 

Oke bedankt, ben benieuwd wat er aan te doen is , en of het opgelost kan worden.

 

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Step90 , allereerst hartelijk welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt.
Ik heb eerst eens een blik geworpen op het signaal in je wijk en op je modem. Dat ziet er wel keurig uit. 

Even voor mijn beeldvorming: ervaar jij dit probleem alleen met de PS4 in combinatie met FIFA? Of ook wanneer je online bent met een ander apparaat (bijvoorbeeld een laptop) of wanneer je een andere game speelt op de PS4? 

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Hoi @Meindert  

 

Dank!

Ik ervaar dit alleen op de ps4. Op laptop en telefoon is het heel soms dat de verbinding weg valt of traag is. Niet alleen fifa maar ook andere spellen die online zijn. Ik heb met playstation support ook contact gehad en met EA hun verwijzen me steeds naar jullie toe. Hun zeggen dat dit een verbindingsprobleem is. Ik merk wel dat als ik af en toe de DNS verander dat het in 1 wedstrijd lijkt te werken, maar ook kort erna weer hetzelfde probleem terug komt. En upload snelheid blijft steeds erg laag op de ps4. Op laptop en of telefoon is dit prima.

 

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

hoe is de ps4 verbonden met internet draadloos of bekabeld ?

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Bekabeld, en tijdje geleden alles vernieuwd.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

welk type utp kabel?

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Cat 6

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

heb je ook al een andere utp kabel geprobeerd ? om uit te sluiten dat de kabel niet het probleem is 

 

zijn de Post RS Errors nog opgelopen ?

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ja heb het geheel al vernieuwd, en geprobeerd rechtstreeks op het modem aangesloten met een andere kabel maar werkt helaas ook niet. 

 

Geen idee heb nog niet gekeken, zal straks nog eens een screenshot maken.

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Screenshot_20211215-100334_Chrome.jpg

Screenshot_20211215-100339_Chrome.jpg

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

Post RS Errors is toch weer langzaam opgelopen 

44B61106-285B-4A76-8C84-82D79AAB656B.jpeg

op deze 4 way splitter is een uitgang open waardoor straling het coax netwerk in kan zoals digitenne en 4g wat weer voor storing kan zorgen

kun je die afsluiten met een afsluit weerstand

 

https://www.allekabels.nl/coax-splitter/122/505/afsluitweerstand.html?gclid=EAIaIQobChMIv-aU9p3n9AIV...

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Oke bedankt voor de tip! Ik ga het bestellen! En laat hier weer weten of het werkt..

 

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ik heb het erop gezet. Maar helaas ook hierbij geen verbetering. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

binnen huis is nu wel alles gecontroleerd

 

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

zij kunnen het signaal vanaf afstand beoordelen en kijken hoe nu verder 

 

fijn weekend

Step90
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Precies dat is goed nu.

Oke ben benieuwd.

Bedankt!

 

Fijn weekend.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic