1
Vraag
2
Reageer en help mee
Caroline Radio

Level 4
  • 26Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Profielfoto instellen bij emailadres

Hoe stel je een profielfoto in bij je email adres van Ziggo? Ik heb meerdere email adressen van Ziggo en ik wil bij elk email adres een andere profielfoto instellen.

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Hoe dat gaat wisselt per apparaat en email programma .

https://www.google.nl/search?q=oe+stel+je+een+profielfoto+in+bij+je+email

Caroline Radio
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Heb Outlook professional plus 2016, maar ik zie nergens iets wat hier op lijkt. Het moet toch ook mogelijk zijn in de webmail van Ziggo. Dat je voor ieder eigen email adres (aliassen) een eigen foto toevoegt. Het lijkt mij geen rocket science.

 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Caroline Radio! Voor het instellen van een profielfoto in Outlook kom ik deze pagina tegen. Krijg je het daarmee voor elkaar? In onze webmail omgeving is het overigens ook mogelijk om een profielfoto in te stellen. Log in, selecteer vervolgens de drie horizontale balkjes rechts bovenin en klik dan op "Mijn contactgegevens". Boven in beeld heb je dan de mogelijkheid om een bestand te uploaden 🙂

Succes en we horen graag of het hiermee lukt!

Caroline Radio
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Voor wat betreft: het toevoegen van een foto in de Ziggo webmail omgeving lukt dit maar gedeeltelijk. Ik heb meerdere email accounts van Ziggo/UPC en wil op elk van die accounts een andere profielfoto. Op één van deze account staat al een profielfoto, maar deze hangt niet aan dat bepaalde email adres , het wordt niet meegezonden . En is ook niet ze zien in de mail box op een android telefoon of in een google email programma.

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Caroline Radio Helder! Als ik je goed begrijp dan werkt het instellen wel maar krijg je deze niet te zien in een ander programma? 

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ik moet me al heel sterk vergissen, maar volgens mij wordt een profiel foto niet meegestuurd met een email.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Steefb Ik heb het even gecheckt. Maar je hebt helemaal gelijk. Ik pas het aan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic