Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Rj229 wrote:
Ronihd Be rt efok Bij deze wat foto’s vanuit de kelder. Die korte groene kabel is de kabel die het pand binnenkomt. Die kabel is dus nergens op aangesloten. Aan de muur zit ook nog een installatie met 4 aftakkingen waar een groene kabel op is aangesloten, deze groene kabel is echter nergens mee verbonden (los uiteinde aan de andere kant). Ik heb nu dit gedaan; zie nieuwe foto; of moet ik iets anders proberen?
Rj229 wrote:
Daar ging ik onderhand inderdaad al vanuit. Ik hoop in ieder geval dat de monteur dit op kan lossen en houd jullie ervan op de hoogte! Als het echt niet werkt ga ik gewoon weer terug naar KPN, dan heb ik het in ieder geval een kans gegeven ?
Be rt wrote:
Het lijkt wel of er 2 groene kabels binnenkomen, Ronihd Rj229 welke is de juiste?
Dat kan de monteur wel uitzoeken, denk ik.
Be rt wrote:
Joost1984 Kun je je probleem wat uitgebreider omschrijven, ik lees hierboven verschillende problemen en weet niet welke bij jou probleem aansluit.
De chat kan even kijken of alles wel goed in de achtergrond is ingesteld:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Evert wrote:
Joost1984 Mensen zonder Ziggo in hun community naam zijn mede klanten 🙂 De moderators zijn wel mensen van Ziggo, dus die hebben Ziggo in hun naam staan. Gelukkig is er zo te merken voor jou het één en ander al uitgezet of gedaan. Hopelijk werkt alles weer snel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.