1
Vraag
2
Reageer en help mee
Streefwaarden

Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Problemen met inloggen berichtenbox mijn overheid

Beste, 

Vanmiddag kreeg ik een melding van mijn digid / berichtenbox. Van mijn overheid. (De oranje app berichtenbox)

Dus ik als trouwe burger ga/wil kijken wat het bericht is.

Inloggen niet mogelijk..?? 

Ok, app gegevens gewist Chace gewist. Via de website geprobeerd. Niks werkt. Ik kom er niet in. 

Nu vanavond vraag ik mijn vrouw kan jij inloggen? 

En pats zij wel. 

Ik weer proberen. En nee hoor ik niet. 

Toen viel er een kwartje bij me. 

Wifi uit en op het mobiele netwerk van kpn proberen. 

En jawel ik was ingelogd. 

 

Rara politie pet. 

Dacht dan meld ik het toch even hier.

Wat is er aan de hand?

Wat zijn de mogelijkheden om dit probleem te verhelpen?

 

Please help 

 

Met vriendelijke groet 

Streefwaarden.

Ps ik ga nu de stekker voor een aantal minuten uit het modem halen. 

25 Reacties 25
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zie je hier een IPv4 en IPv6 adres? What Is My IP? Quickly See My IP Address

Zo ja, plaats hier dan eens de eerste 3 cijfers van de IPv4.

Mogelijk is er iets met de soort verbindingen die gebruikt wordt.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Het zou overigens ook niet de eerste keer zijn dat digid / ''mijn overheid'' wat inlog problemen heeft.

DigiD actuele storingen en problemen | Allestoringen

Steefb_0-1638305897611.png

 

Streefwaarden
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Hi Bert

Bedankt voor je info. 

Net gekeken en ik heb ipv6 en een ipv4 adres. De eerste 3 cijfers van ipv4 zijn 84.2........ 

Hopelijk kan je hier iets mee. 

 

Ik neem aan dat je niet je ipv6 en ipv4 adressen moet blood geven op internet 😉

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

OK, duidelijk, dan heb je in ieder geval een uniek IPv4 adres en ligt het niet daaraan.

Ben benieuwd of het morgen nog zo is.

Zo ja, laat het hier weten.

hb1295

Level 9
  • 309Posts
  • 2Oplossingen
  • 63Likes

Voorheen kon ik gewoon via WIFI inloggen met gebruik van DIGID . Nu alleen via eigen provider met gebruik van mobiele data. Waarom kan dat niet meer via WIFI of wordt aan dat probleem gewerkt ? Ik zocht de oorzaak in DIGID maar zit hem in de WIFI . 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Geen idee of er nu al aan gewerkt wordt.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

hb1295

Level 9
  • 309Posts
  • 2Oplossingen
  • 63Likes

@Bert @Streefwaarden  Ik heb zelf daar geen probleem mee maar geef aan vraagsteller aan hoe je wel kan inloggen. Mogelijk ervaren andere Ziggo-klanten ook dat ze niet kunnen inloggen via Smartfone als Wifi daar aan staat ?

Streefwaarden
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Als staat gelukkig goed in de link van ziggo/ jou. Ik heb wel het probleem bijgeschreven. 

Streefwaarden
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Beste

Bedankt, maar als je topic goed leest staat het eral bij. 🤗 

Streefwaarden
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

* als = alles. 😊

Streefwaarden
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Lukt nogsteeds niet. Wel via mobiel netwerk kpn. 

hb1295

Level 9
  • 309Posts
  • 2Oplossingen
  • 63Likes

@Streefwaarden  Ja dat bedoel ik ook 🙂  . Het gaat er nu dus om of het aan Ziggo ligt of............... En mensen van Ziggo kunnen het dan proberen op te lossen...........

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Ik lees in de reviews van de app meerdere berichten over dat mensen niet kunnen inloggen @Streefwaarden @hb1295. Zelf heb ik het ook even getest en inderdaad, ook ik krijg de melding dat inloggen niet mogelijk is. Opnieuw proberen is mogelijk maar na even laden direct weer een rood kruis, via 4G ervaar ik inderdaad geen problemen. Nu heb ik een aantal andere collega's ook even een test laten doen maar daar zaten er ook een paar tussen die wél probleemloos via de wifi kunnen inloggen op de app. Eerlijk is eerlijk, ik betwijfel of het hem in de wifi zit. 

Van wat voor type apparaat maken jullie gebruik? Wellicht valt daar een link in te vinden, zelf heb ik het nu getest op een Samsung S10. Het zou natuurlijk mooi zijn om het via de wifi op een 'niet Ziggo netwerk' te kunnen testen, dan weten we direct of het daarop ook mis gaat. In de recensies van de Berichtenbox app kon ik zo niets terugvinden over via welke provider men verbonden is wanneer ze dit probleem ervaren. 

hb1295

Level 9
  • 309Posts
  • 2Oplossingen
  • 63Likes

@Monica  Samsung S9 + en Samsung S6 Edge....  De voorwaarde is wel Android 7.0 en hoger.  Bij Apple is dat weer anders

Streefwaarden
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Geen id maar net een hele lap text getypt hier wil in (@ Monica) erbij plaatsen alles weg. Grrrr.. Ik heb een sony type H3113. Mij vrouw een Huawei van ongeveer 3 jaar oud deze heeft geen probleem.

Met vriendelijke groet 

Streefwaarden / Sebastiaan 

Streefwaarden
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Deze specificaties heb ik gevonden van mij sony H3113 zie foto @Monica 

Screenshot_20211201-161529.png

Sjakie1

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik hetzelfde via ziggo WiFi. Lig nu in het ziekenhuis en via nwz WiFi kom ik er wel in. Overigens als WiFi uitstaat lukt dat ook

hb1295

Level 9
  • 309Posts
  • 2Oplossingen
  • 63Likes

Ik kon vanmiddag wel weer met Wifi inloggen..........  Dus kennelijk toch fout in Digid lijkt mij

 

hb1295

Level 9
  • 309Posts
  • 2Oplossingen
  • 63Likes

@Monica  Ik heb goed nieuws . Het werkt weer zowel in WIFI als bij uitschakelen WIFI.   Als je nu inlogt krijgt je ook een bericht te zien van DIGID zelf.......... Probleem dus opgelost en zat bij DIGID en niet bij ZIGGO of op PC e.d.  Dank voor alle suggesties en hulp

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic