Sinds enkele dagen ben ik klant van Ziggo. Ik heb de Connectbox en Mediabox XL.Helaas veel problemen met de wifi, de signaalsterkte lijkt overal goed (zowel 2.4GHz als 5gGHz) maar regelmatig heb ik geen internet op de verbinding.
- Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel? Voor zover ik gezien heb wel
- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele? Meerdere apparaten: zowel telefoons als laptops
- Speelt het probleem constant of af en toe? Af en toe. Meestal is er wél verbinding maar geen internet. Soms kan ik ook helemaal geen verbinding maken met het netwerk
- Werken alle websites niet of slechts één/enkele? Enkele websites. Ik kan echter geen verband vinden tussen wat wél en niet werkt. Soms werkt ook helemaal geen enkele website.
- Heb je naast je Ziggo modem nog andere netwerkapparatuur? Nee
- Heb je een Ziggo Mediabox XL die je ook aan het thuisnetwerk verbonden hebt? Ja
- Kun je inloggen
op het Ziggo modem (of op je eigen router)? Ja
- Andere bijzonderheden? Op de telefoon kan ik soms geen website benaderen: "Deze site is niet bereikbaar" - ERR_CONNECTION_FAILED maar tegelijkertijd wel whatsapp berichten ontvangen.