Sinds de upgrade van mijn modem (Arris TG2492LG-ZG) heb ik problemen met mijn WiFi.
Dit met zowel mijn computer als mijn telefoon.
Soms wel verbinding maar geen internet.
Zelfs programma's terugkijken op mijn TV lukt niet vanwege verbindingsproblemen.
Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@alaning Ik ben ervan overtuigd dat het plannen van deze storingsmonteur de juiste manier is om het probleem op te lossen. Over eventuele monteurskosten hoef je niet in te zitten. Mochten de kosten a € 50,- berekend worden, dan zal ik die voor je kwijtschelden.
@PaulOk! Ik wacht het af. Ik ben woensdagmiddag aanwezig...
@alaning Helemaal goed! We wachten jouw bevindingen dan even af.
@PaulDe monteur is net weg. Ik juich nog niet te vroeg maar tot nu toe werkt alles weer naar behoren. Alle apparaten hebben WiFi en ik ben op dit moment, nog zonder storing, een opgenomen programma aan het terugkijken. Ik hoop van harte dat dit mijn laatste post is wat betreft dit onderwerp. Dank!!
@alaning We houden nog even de vinger aan de pols en juichen nog niet te vroeg. Laat anders over circa 2 dagen weten wat je bevindingen zijn.
@PaulIk heb geen problemen meer gehad. Alles werkt weer naar behoren. Dank!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.