@Jiri
Bedankt voor je antwoord. Ik heb een aantal weken geleden via de chat gesproken met Joey van de technische dienst en deze heeft al een bericht gestuurd naar de Abuse afdeling. Hier heb ik verder niets meer van terug gehoord en ook staat nog steeds vandaag de dag mijn ip adres op de blacklist van onder andere de website mxtoolbox.com onder andere spamhaus DE. Joey heeft ook bevestigd dat mijn ip adres inderdaad op een blacklist stond. Toen ik hier niets meer van hoorde heb ik met telefonische klantenservice contact opgenomen. Deze kon het gesprek terug zien en de medewerker zei, dat het ook niets uithaalde om contact met abuse op te nemen. Dit omdat alleen uitgaande emails geblokkeerd worden volgens hem.
Over een extra Ziggo emailadres aanmaken.....Heb er al twee met upcmail.nl en die hebben altijd prima gewerkt. Bol.com heb ik 1x deze week binnen gehad, de rest van de dagen niet. De mediamarkt dagdeal krijg ik wel regelmatig, maar ze sturen ook voor de mediamarkt club pashouders aanbiedingen, je raad het al, die komen niet aan.
Heb zelf ook al contact gehad met SPAMHAUS DE, daar heb ik een verzoek in gediend, om mijn ip adres van de zwarte lijst af te halen, maar dat gaat helaas niet. Dit omdat het een gratis email account is wat door Ziggo/UPC wordt aangeboden. Ze kunnen dus alleen mensen van de zwarte lijst afhalen die betalen voor een domein en email......
Als jij verder nog suggesties hebt of een idee dat ik in de instellingen van webmail nog iets kan aanpassen, hoor ik het graag.