1
Vraag
2
Reageer en help mee
qbus

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Problemen met Port Forwarding op Connectbox met IPv6

Hallo, ik ben nu bezig met port fowarding, alleen het probleem is, het werkt niet.
Ik heb al een statishe local ip ingesteld voor mijn apparaat.

Ik maak zo een new "rule"

(ja ik weet ik heb "beide" gekozen maar ook als ik alleen maar een protocol kies dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem)

Ik zet een html server aan, dan probeer ik mijn eigen external ip te "pingen" via een random ping website en dat was onmogelijk. Ik heb ook een van mijn vrienden gevraagt of hij op mijn website kan en het lukte hem niet (firewall in systeem en modem staat uit) (via browser op local ip kan ik wel op mijn website komen).

toen heb ik geprobeerd via een UPnP programma ports te openen.

Dat lukte wel, das vreemd.

dus het probleem ligt aan dat "Port fowarding" via "conect box admin panel" niet werkt. Ik heb zelfs een "DMZ serwer" op mijn PC LocalIP ingesteld en het werkt nog steeds niet.

Ja ik heb een ipv6 connect box en het probleem begon pas toen ik deze connect box kreeg, op mijn oude connect box had ik geen probleemen.
1 Reactie 1
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo qbus, ik zie dat er helemaal geen reactie op je vraag is gekomen! Welkom op de Community trouwens. IPv6 verkeer kent geen port forwarding op modem niveau. Ik lees dat het via UPnP als wel is gelukt. Top 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic