Vraag
Reacties
18513628
Level 1

Problemen met Eufy

Ik probeer mijn Homebase 2 van Eufy te koppelen aan mijn nieuwe router van Ziggo. Voorheen had ik KPN en was de Homebase zo gekoppeld. Ik heb alle problemen die bij Eufy kunnen liggen bij langs gelopen maar hij koppelt nog steeds niet. Nu bleef de enige oplossing over en dat was iets met de Firewall instellingen die mogelijk verkeerd staan of die de Homebase op mijn router blokkeert. Hij is verbonden met de 2 poort, Het IP adres is ook zichtbaar in mijn Connect Box.

Ik wil graag weten hoe ik dit aanpas en of er nog andere dingen zijn die ik moet aanpassen in mijn router op het spul weer werkend te krijgen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
5 Reacties 5
puppie
Level 17

welke router van ziggo? er zijn er verschillende.

0 Kudos
18513628
Level 1
Topicstarter

De smart WiFi modem

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @18513628! Sorry voor de enorm late reactie 😞 We hebben nog geen tijd gehad om eerder te reageren. 

Is het ondertussen gelukt met ht verbinden van de Eufy? Is er al een verbinding weten te ontstaan? 

0 Kudos
18513628
Level 1
Topicstarter

Nope ben nog in afwachting van een oplossing helaas 

0 Kudos
puppie
Level 17

ik ken de homebase niet maar is dat" ding" aangesloten via een kabelof via wifi.

Is het wifi probeer dan de 2,5 Ghz alleen en zet de 5 Ghz tijdelijk uit.

Heb je een linkje naar homebase?

0 Kudos