Ik probeer mijn Homebase 2 van Eufy te koppelen aan mijn nieuwe router van Ziggo. Voorheen had ik KPN en was de Homebase zo gekoppeld. Ik heb alle problemen die bij Eufy kunnen liggen bij langs gelopen maar hij koppelt nog steeds niet. Nu bleef de enige oplossing over en dat was iets met de Firewall instellingen die mogelijk verkeerd staan of die de Homebase op mijn router blokkeert. Hij is verbonden met de 2 poort, Het IP adres is ook zichtbaar in mijn Connect Box.
Ik wil graag weten hoe ik dit aanpas en of er nog andere dingen zijn die ik moet aanpassen in mijn router op het spul weer werkend te krijgen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke router van ziggo? er zijn er verschillende.
De smart WiFi modem
Hi @18513628! Sorry voor de enorm late reactie 😞 We hebben nog geen tijd gehad om eerder te reageren.
Is het ondertussen gelukt met ht verbinden van de Eufy? Is er al een verbinding weten te ontstaan?
Nope ben nog in afwachting van een oplossing helaas
ik ken de homebase niet maar is dat" ding" aangesloten via een kabelof via wifi.
Is het wifi probeer dan de 2,5 Ghz alleen en zet de 5 Ghz tijdelijk uit.
Heb je een linkje naar homebase?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.