Hoi
Ik heb sinds vandaag een probleem met mn Wifi. Het heeft een jaar gewerkt zonder issues. Sinds vanochtend niet meer. Ik heb het volgende. ConnectBox Modem in Bridge Mode. Ik heb 2 Google Routers (1 dient alleen als access point) en 2 Google Nest AccessPoints. Alles in een mesh netwerk, zoals gezegd dat heeft als een tierelier gedraaid.
Deze ochten gaf Google Router netwerkproblemen aan..van netwerk herstarten to alles terug gezet naar fabrieksinstellingen, niks werkt. Contact gehad met Ziggo. Modem werkt, en ik type dit bericht door een kabekl rechtstreek in de ConnectBox modem.
Alle Google devices uit stop contact gehaald. De router naar fabrieksinstellingen gezet en geprobeerd om opnieuw netwerk op te bouwen (new install). Het gaat goed totdat de setup checked of modem een Wifi verbinding heeft. En dat mislukt elke keer. Heb ook de andere router geprobeerd maar niks helpt, ik krijg de router niet geinstalleerd. Ook Google support ingeschakeld maar geen oplossing nog. Ik heb overigens ook de connectbox naar fabrieksinstellingen gezet..ook geen geluk.
Grote vraag is waarom werkt het niet? Er is een internet connectie, waarom pakt de Google Router dit niet? En waarom out of the blue connectie issues en werkt het voor beide modems niet, je zou haast zeggen dat Ziggo iets veranderd heeft waarom dit niet werkt.
Ik zit met mijn handen in het haar. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? De modem zou in Bridge mode toch gwn moeten werken of kan/moet ik eventueel manueel iets configureren?
gr
Maarten